2017. január 21., szombat

T.K. Leigh: Vanished










Ez a regény már nagyon „várós” volt. Annak ellenére, hogy Tyler sztorijait jobban szerettem, mint Alexander-ét, az idősebbik Burnham fiú újabb felbukkanása nem hagyott hidegen. Ó, de még mennyire, hogy nem!

A fülszövegbe azonnal beleszerettem. Tudtam, hogy kell nekem. Imádom T.K. Leigh munkásságát, de ez a könyv szerintem az eddigi legjobb tőle. Konkrétan tövig rágtam a körmömet, pedig kissé lassabb folyású volt a dolog.

Maradjunk annyiban, hogy nagyon meglepett és imádtam minden egyes pillanatát!
---
This book was highly anticipated. Despite of me loving Tyler’s stories better than Alexander’s, the older Burnham brothers didn’t leave me cold. Oh, no, no, absolutely not!

I’ve fallen in love with the blurb and I knew I have to have it in my hands as soon as possible. I love T.K. Leigh’s book, but I think it’s the greatest from her. It was beyond excited, my mind was totally blown! It was slow paced, and it was good as it was.

Let’s say I was utterly surprised by the end and I loved every minute of it!

*****
Idézetek
*****


Olivia was his heart, but Melanie was the blood that kept it beating.

Regret can torture a man, but his mistakes don’t define him. What does define him is how he learns from those mistakes.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése