2017. január 1., vasárnap

Heti összes - 52.hét

Sziasztok!

Az elmúlt év utolsó hetéről írok az év első napján. Furcsa, ugye?
Ez egy igazán nyugis hét volt. Remélem, 2017 bővelkedni fog remek élményekben.



Ezt szereztem be:

🎁Szuper Levente - Szűcs Miklós: Szuper kalandjai a Kisstadiontól az NHL-ig


Ezt olvastam:
🎁 Dani René: Cuffed

Imádtam!
Dani René új szerző számomra, de basszus, Dane-nel, ezzel a dögös, mocskos szájú rendőrrel megvett magának!
Szuperszexi novella.

*****
Idézetek
*****
This woman is my beginning, my end, my whole fucking world.

🎁 Maya Banks: Highlander Most Wanted

Ajj, annyira jó volt, úgy imádtam! Igaz, kicsit nehezen indult be, de aztán nem bírtam abbahagyni! Maya, siess a harmadik résszel!

🎁 K.Webster: Schooled by a Senior (ARC)

Ez a novella elsőként a Hot For The Teacher címet viselő antológiában jelent meg. Én már akkor imádtam. Most, ha ez egyáltalán lehetséges, még jobban szeretem.
K.Webster az egyik kedvenc íróm. Valahogy mindig utat talál ahhoz, hogy sikeresen lenyűgözzön. Lehet itt szó dark romance-ról, romantikus regényről, vagy éppen erotikus novelláról, sose lő mellé.

Erős történet, erős karakterekkel. Author Banks felülmúlhatatlana a szememben, Maise is igazán figyelemre méltó, annak ellenére, hogy semmi önbizalma.

Szeretnél olvasni egy rövid, de dögös, tiltott szerelemmel átszőtt történetet? A Schooled by a Senior-ral nem nyúlsz mellé.

🎁 Rebecca Chance: Fight for Me (ARC)

Meglepően jó kis novella volt ez. Ha valami könnyedre vágytok, bátran vegyétek a kezetekbe.

🎁 Fiona Davenport: My Step-Dad's Brother

Hát ez irtó cuki volt. Maradjunk annyiban, hogy ez a kedvencem az írópárostól.

🎁 Alice Clayton & Nina Bocci: Roman Crazy

Remek kikapcsolódás, semmi nagy dolog, habár szerintem egy kicsit több esemény is elfért volna benne. Nem rossz, de nem is kiemelkedő.


Huncutságok:

🎁Bizony, dedikált is az a könyv.


🎁 Ha felnéztek a Vicious Amazon oldalára, megtalálhatjátok az én értékelésemet is az ajánlók között❤


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése