2017. január 29., vasárnap

Heti összes - 4.hét

Sziasztok!

A héten elég komolyan lebetegedtem, ezért csak egy rövidített verziót hozok nektek - mert persze olvasni azt tudtam, hah.



Ezt olvastam:
💋 Dani René: Shattered by Love

Különleges történet, különleges karakterekkel. Nagyon, nagyon dögös.
Uh, és most azonnal akarom Kenna és Cole sztorját!

*****
Idézetek
*****
How do you get over your first love?

My inspiration. My muse. My Firefly.

“If ever I   lost   my way, and we were apart, you   would   light   the path for me to get back to you.”

Love isn’t something you can easily give up, when you’ve found the right one, it will forever linger in your heart, like a flame burning bright.



💋 Dani René: Broken by Desire

Nos, kicsit elszúrtam a sorrendet, mert a Shattered by Love-ot előbb olvastam, így maga a végkifejlett nem volt meglepő. Ami azonban közben történt… Emelem kalapom! Imádtam minden egyes sorát! (Oké, volt benne egy jelenet, amiért annyira nem rajongtam, de sebaj!)

*****
Idézetek
*****
Once you’ve had me, you’ll want no one else.

I am not here for love, I am here to work hard and play hard. I hope she’s ready for me.



💋 Dani René: Between Love and Fire

Nem rajongok a rocksztáros történetekért, de ez pillanatok alatt a kedvencem lett!

*****
Idézetek
*****
When I take her and make her scream my name, she’ll ache only for me. Callum fucking Hayes.

She will be under me, in my bed, very fucking soon.

“What do you want?”
“You.”
One word.
No explanation.
Just her.

💋 Dani René: Between Lust and Tears

Jajj, hogy én ezt mennyire imádtam! Annyira istenkirály volt!!

*****
Idézetek
*****

With a snap of my fingers, women drop to their knees. Why? Because I am Liam fucking Hayes.

Who knows… Maybe my little peach will be my inspiration?

“I need her but I can’t have her.”

No matter what the world throws our way, I want her. Nothing will stop me wanting her in my life.

💋 A.Zavarelli: Crow

Uram. Atyám. Szentséges. Ég. Ez a könyv átértékelteti velem az összes eddigi maffiás regényt, amit olvastam. Pedig nem egy jó könyvet olvastam már ebben a műfajban, de az a regény… Ez minden. Nem gondoltam volna, hogy ezzel a regénnyel most kedvencet fogok avatni. Jézuska a kisplédben, még most is pillangók repdesnek szanaszét a gyomromban.

*****
Idézetek
*****
“I’ll turn your life inside out.”
“I know,” I whisper.

He’s fucking gorgeous, this man. Brutally and devastatingly handsome, and right now… he’s mine.

“I can’t let ye go, Mack,” he says. “The reasons don’t matter, so it’s better ye just accept it now.”

He makes me feel like a princess and a dirty little slut.

“Ye’re the only one, butterfly.” The words come between thrusts. “The only one I want.”

💋 Ker Dukey - K.Webster: Pretty Stolen Dolls

Szentséges. Kakaóbab. 5++++++++++++++++++++ csillag.

*****
Idézetek
*****
You won’t make it.
Run.
He will catch you.
Run.

💋 Ker Dukey - K.Webster: Pretty Lost Dolls

Jézusom, ez brutálisan beteg, de imádtam. 5+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ csillag.

*****
Idézetek
*****
“I’ve missed you, dirty little doll.”


💋 R.S. Grey: Anything You Can Do (ARC)

Bejegyzés később

💋 Mary Jo Putney: Az amazon és a katona

Jajj, Mary Jo Putney ismét a szívem közepébe talált! Káprázatos volt!

💋 Helena Hunting: Clipped Wings

Óóó, Helena, mit tettél velem? *nagyon sír*

*****
Idézetek
*****
Hayden had definitely noticed me. I just wasn’t sure if it was a good thing.

This man could very well be my undoing.

💋 Helena Hunting: Inked Armor

Csodálatos, káprázatos, tökéletes!

💋 Alexa Riley: Paying Daddy's Debt (ARC)

Végre, egy újabb AR könyv!
Imádtam, annyira nagyon imádtam!

*****
Idézetek
*****
“You want me to bring you peace?”
“I want you to bring me everything.”

💋 London Miller: Calavera. (ARC)

Ó, igen, hogy én mennyire imádom London Miller könyveit! Ez a nő valami zseniálisan ír.
Azt hiszem, hogy eddig ez a legnagyobb kedvencem tőle. Nagyon szeretem ezt a sorozatot, de szerintem most volt meg benne az igazi nagy átütés.
Imádtam Luna-t, imádtam Kit-et. Imádtam a kémiát, ami köztük pezsgett.
És az izgalom…Uramatyám, konkrétan tövig rágtam a körmöm!
Már várom, mit hoz a folytatás.


*****
Idézetek
*****
“We’ll see how long you manage to stay away, kitten.”
“Be careful, mi pequeña luna—my little moon.”

💋 Libba Bray: Lázadó angyalok

Akárki akármit mond, Libba Bray egy zseni!

💋 Libba Bray: Az az édes, távoli harang

Nem vagyok hajlandó nyilatkozni…. Imádtam!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése