2017. január 15., vasárnap

Heti összes - 2.hét


Sziasztok!

Megérkezett a év második hetének összefoglalója!



Ezt szereztem be:


❄️ B.B. Reid: Fear You
❄️ Elizabeth Hoyt: Lord of Darkness 
❄️ Elizabeth Hoyt: Duke of Sin
❄️ Sarina Bowen: Hard Hitter


Ezt olvastam:
❄️ Dan Wells: Részben ember

Kildara-projekt

❄️ Dan Wells: Töredékek

Kildara-projekt

❄️ Dan Wells: Romok

Kildara-projekt

❄️ Dani René: Love Beyond Words (ARC)

Istenem, ez a könyv! Minden, amire szükségem van! Dani René fergetegesen ír!
Imádtam minden egyes pillanatát!!
Heath és Leah megmelengették a szívemet. Heath nem egyszer meg is ríkatott.
Ha édes, fordulatos romantikára vágysz, ez a te könyved!! 

*****
Idézetek
***** 

I only know she’s beautiful because she made a grown man, who’s probably not going to ever meet her, smile. 


She’s so beautiful. So innocent. So real. She’s fucking real. 


Without her, I’m just an ex-convict. With her, I can be a man. 


She’s an angel. Delicate, beautiful, and all mine. 


“I love you with every broken piece of me. You make me whole, Leah.” 


We’re just two people with one soul. Two hearts beating at one rhythm.


❄️ T.L. Smith: Lovesick (ARC)

Bejegyzés később

❄️ Cambria Hebert: #Blur

Igen, Cambria Hebert remek könyveket ír. Olyan könyveket, amik pillanatok alatt a kedvencemmé válnak. De ez a regény? Ez az én mindenem. Nem is tudom felfogni, mit érzek most. Egyszerűen a részemmé vált. Minden egyes szavával egyre közelebb kerül a szívemhez, míg majdnem kettétörte azt. Nem véletlenül Cambria Hebert az egyik kedvenc íróm. 

Arrow és Hopper története mindent elsöpör. Nem is tudom, mit kezdek most magammal. Esélyes, hogy újraolvasom, még aprólékosabban, mint azt tettem most. Annak ellenére, hogy ez volt az eddigi leghosszabb regény a sorozatban, csak úgy repült az idő, miközben olvastam. 
Sírtam, nevettem, ők ketten megtöltötték a szívemet. 

Nem lehetek eléggé hálás, amiért ilyen pompás, szívbemarkoló könyvet olvashattam. 

*****
Idézetek
***** 

I didn’t live anymore. I merely survived. 


I didn’t know anything about Arrow, but I knew him completely. 


If I gave him just a little, he’d end up taking it all. 


I was developing an… attachment. Feelings. It was beyond dangerous, and I knew it would only end in pain. 


“You taste like a donut.” He half smiled.
You taste like a second chance. 


“How in the hell could you have given me your heart?” 
“Because you’re the one who taught it to beat again.”


❄️ Kendall Ryan: The Room Mate (ARC)

Bejegyzés később

❄️ Amo Jones: Razing Grace, Part One

Mi a…? Mi a fene?! Uramisten, ez a könyv robbant! Hatalmasat, leírhatatlanul nagyot szólt. Édes Jézusom, most mit kezdek magammal? Régen voltam már ekkora nagy szarban – pardon -, mert nem tudom, hogy ezt a könyvet hogy a fenébe fogom kiheverni. Munka közben olvastam, és bevallom, egyszer-kétszer nem is figyeltem arra, ami körülöttem folyik. 

Amo Jones egy géniusz. Kész, vége, atombomba ez a könyv.
Mit kell tennem azért, hogy a folytatást a kezembe kapjam, most azonnal? 

*****
Idézetek
***** 

“I’m going to own every single inch of this delicate body, and what’s worse? You’re going to give it to me.” 


The day I lose my willpower will be the day I lose myself. 


I’ve sinned. I’m bad. I’ve let the darkness penetrate my existence and I’ve relished in it.

❄️ Andy Weir: A marsi

Kildara-projekt

❄️ T.M. Frazier: Preppy 2. (ARC)

Bejegyzés később

❄️ Penny Wylder: Lip Service (ARC)


Uuu, na, ez aztán dögös volt!

Huncutságok:
❄️ Dani René felkért béta-olvasónak. Azóta már két könyvön is túl vagyunk, de még mindig nem térek magamhoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése