2017. január 8., vasárnap

Heti összes - 1.hét


Halihó!

Hoztam az év első hetének összefoglalóját!



Ezt szereztem be:
💋 The Classic Works of The Bronte Sisters


💋 Elizabeth Hoyt: Notorious Pleasures 

💋 Dan Wells: Ruins - Romok (Köszönet: Fumax & Kildara)
💋 Dan Wells: Fragments - Töredékek (Köszönet: Fumax & Kildara)

Ezt olvastam:
💋 Szűcs Miklós: Szuper

Aki nem tudná, annak most elmondom: imádom a jégkorongot. A kapusok pedig mindig a szívem csücskei. Legfőképpen Szuper Levente. Számomra ő az EMBER.
Ez a könyv telitalálat volt. A közvetlen, E/1-es elbeszélő mód a szívembe repítette Levi szavait.
Végig a hideg rázott, legfőképpen Szapporo leírásánál, a szívem ketté hasadt, mikor Csicsó haláláról olvastam.
Levente, te tényleg Szuper vagy!

💋 Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító

ZSENIÁLIS, A MANÓBA, ZSENIÁLIS!!!

💋 Michelle Celmer: The Doctor's Baby Dare

Na, jó, ez a történet egészen egyszerűen nevetséges…

💋 Mary Nichols: Két világ

Húha, ez egy csodálatos történet volt. Igaz, néhol kicsit összecsapottnak éreztem, ellenben az érzések, amik csak úgy áradtak a sztoriból, teljesen magukkal ragadtak. Örökké bízó lelkűeknek mindenképpen ajánlom!

💋 Madeleine Roux: Asylum Novellas

Nem volt nagy szám egyik novella sem.

💋 Madeleine Roux: Sanctum - A rejtélyes társulat

Hova a fenébe tűnt az első rész varázsa?! Ajj, szétuntam magam.

💋 Katy Evans: Commander in Chief (ARC)

Bejegyzés később

💋 Chelle Bliss & Brenda Rothert: Dirty Secret (ARC)

Bejegyzés később

💋 Arabella Rose: Startling 

Haha, édes kis sztori volt, jó sok drámával megspékelve. Egyszerolvasós.

💋 A.Wilding Wells: Mastering the Art of A Three Ring Circus (ARC)

Bejegyzés később


Huncutságok:
💋 Megérkezett Lauren Stewart, szerénynek nem mondható ajándéka ❤


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése