2016. december 25., vasárnap

Heti összes - 51.hét

Sziasztok!

Először is: kellemes, békés ünnepeket mindenkinek!
Ma ez egy szülinapos heti összes, kissé betegen, de nem lankadva hozom a hét könyves történéseit.



Ezt szereztem be:

















Ezt olvastam:
🎁 B.N. Toler: Wrecking Ball

B.N. Toler szokás szerint ismételten kitépte a kibaszott szívemet a helyéről…

🎁 Bethany-Kris: Waste of Worth, Part One (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Jenika Snow: Feral

Imádom, hogy ezek a huncut kis sztorik mindig készen állnak arra, hogy elüthessem velük a felesleges időmet.

🎁 Vivien Holloway: Mechanikus farkas

Hatalmasat csalódtam… Unalmas, túlhúzott regényt kaptam a megszokott, izgalmas, villámcsapás-szerű történet helyett.

🎁 Alexa Riley: Everything for Her (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Lauren Blakely: Full Package (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Tillie Cole: Riot (ARC)

Bejegyzés később

🎁 L.J. Shen: Vicious (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Tiffany Reisz: The Scent of Winter 

Minden egyes kibaszott sorát imádtam!

🎁 Sawyer Bennett: Finding Kyle  (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Sarina Bowen & Elle Kennedy: Good Boy (ARC)

Bejegyzés később



Huncutságok:

🎁Izolde Johanssen írónő meglepetést küldött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése