2016. december 18., vasárnap

Heti összes - 50.hét

Sziasztok!

Hoztam a szokásos kis összefoglalómat!



Ezt szereztem be:

🎁 Trux Béla: A templomos lovag  
🎁 Trux Béla: Akkon ostroma


🎁 Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó


🎁 K.Webster: Mad Sea


🎁 Sloane Howell: Tommy Boy


🎁 Tia Louise: The Prince and the Player
🎁 Tia Louise: A Player for a Princess


🎁 Pepper Winters: Notepad of E.E.


Ezt olvastam:
🎁 Sylvain Reynard: Pokoli gyönyör

Egy ici-picit kevesebb szenvelgéssel még jobb lehetett volna ez a könyv. Így csak erős közepes, remélem, a harmadik rész majd bővem meg fog cáfolni.

🎁 Tracey Garvis Graves: Kötelék 

Jaaaaj, hogy ez most milyen jól esett a lelkemnek! Kicsit talán kintebb húzott az olvasási válság által ásott gödörből. Ahw, imádtam!

🎁 M. Andrews: Mistletoed 

Óóó, de kis édes volt! Tökéletes egy rövid vonat útra, tökéletes arra, hogy melegen tartson egy hideg téli éjszakán.
*****
Idézetek
*****
“You thawed my frozen heart. My heart beats again because of you. It beats only for you, Eliza.”


🎁 Whitney G.: Naughty Boss (ARC)

Eeek! Ez a könyv zseniális volt! Annyira kellett most nekem, mint egy falat kenyér. Nem volt hosszú, de ennek ellenére volt benne, humor, szenvedély és minden, ami Whitney G.. Nem véletlenül imádom ezt a nőszemélyt. Mindig ír egy olyan regényt, ami megtalál egy olyan időszakban, amikor nagy szükségem van arra, hogy csak élvezzek valamit. Semmi gondolkodás, csak csupa móka.
Imádtam minden egyes sorát.

*****
Idézetek
*****
If she wanted to play games, I could do the same…

🎁 Lisa Kleypas: Dreaming of You

Azt hiszem, ez a regény tökéletes bizonyítéka annak, hogy miért is imádom Lisa Kleypas történeteit. Mindenképpen újraolvasós, és még a sorozat többi részére is kíváncsi lettem.

🎁 Carole Mortimer: Prince's Lovechild

Pft, hagyjuk. :D De legalább jókat röhögtem ezen a szerencsétlen próbálkozáson, valamint nem unatkoztam a vonaton.

🎁 Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó

Erről. A. Regényről. Nem. Vagyok. Hajlandó. Beszélni. SOHA.

🎁 Maya Banks: Never Seduce a Scot

Mi a fenéért halogattam ezt a könyvet??! Tudom, hogy Maya Banks remek skót regényeket ír, erre nem elhúztam ennek az elolvasását? Zseniális volt. Pont.

🎁 Tia Louise: Dirty Dealers (ARC)

Hatalmas olvasási válság közepén tartok, de jött Tia Louise, és jól megmentett!

Óóó, uramisten, ez a könyv minden volt, amiben most szükséget szenvedtem!
Totális, azonnali szerelem. Fergeteges, lélegzetelállító, abszolút az, amit Tia Louise-tól elvár az olvasó. Nem ért csalódás, sőt!

Nagyon vártam már ezt a regényt, mert az előző kötetekben belehabarodtam Logan-be. És most...most egyszerűen szavakat sem találok arra, amiket érzek.

Befaltam, imádtam minden egyes sorát. Nem bírtam letenni. Elvarázsolt, rabul ejtett.

Kass és Logan párosa felejthetetlenné vált. Leírhatatlanul imádtam őket.

Nagyon várom, hogy olvashassak még a királyi családról. 2017, nem jöhetsz elég gyorsan!

*****
Idézetek
*****
You’re running away, Sass, but I felt what you want. I’ll have you in my bed, and no matter what it takes, I won’t lose you again.


He’s everything I ever wanted. He’s more.


Huncutságok:

🎁 Tia Louise küldött egy kis meglepit



🎁 Cambria Hebert sem maradt el karácsonyi üdvözlettel


🎁 Trux Béla rendesen megríkatott....


🎁 Kelly Oram pedig felköszöntött


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése