2016. december 11., vasárnap

Heti összes - 49.hét

Halihó!

Mostanában hatalmas olvasói válságban vagyok, de azért próbálok valamennyit hozzátenni az olvasmánylistámhoz.



Ezt szereztem be:

💖 Libba Bray: Rettentő gyönyörűség
💖 Libba Bray: Az az édes, távoli harang
💖 Libba Bray: A látók
💖 Libba Bray: Álmok mélyén 

Ezt olvastam:
💖 Sylvia Fox:  Drill Me, Sergeant 

Háát, nem tudom, ez eléggé semmilyen volt. Kinky tekintetében már van két kedvencem, harmadiknak sajnos ez nem jött be. De kíváncsi vagyok az írónő többi regényére is.

💖 L.J. Shen: Rock Hard

Wowza, tiszta jó már, hogy L.J. Shen is írt egy ilyen huncut kis szösszenetet!

💖 Fiona Davenport: Not-So Temporary Married

Szokásos, csintalanul édes és dögös történet a hölgyektől.

💖 Julia Harper: Once and Always

Kicsit unalmas volt. Nem volt egy rossz regény, de nem is kiemelkedő az írónőtől. A karakterek szerethetőek, a sztori viszont lapos.

💖 J.R. Ward: Blood Vow

Zseniális. Ez a nőszemély még mindig zseniális. Még jobban szerettem, mint az előző részt!

*****
Idézetek
*****
Without saying a word, he put out his hand.
And without missing a beat … the little survivor took the big survivor’s palm.

💖 Sylvain Reynard: Pokoly erény

Hmmm, felettébb vegyes érzéseim vannak. Tetszett is, meg nem is. Lényeg a lényeg, hogy felettébb viccesnek találtam, szóval nem is tudnám olyan szőrös szívvel értékelni, mint ahogy azt azért megérdemelné. Egynek elment, a folytatásra is kíváncsi lettem.


Huncutságok:

💖 Érkezett születésnapi képeslap Cambria Hebert-től.



💖 A.M. Johnson is küldött egy kis meglepit, még egy versecskét is írt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése