2016. december 4., vasárnap

Heti összes - 48.hét

Sziasztok!

Hoztam a szokásos összefoglalót, de tartozom egy bocsánatkéréssel is. A hónapban elmaradt a megjelenéses rovat. Mentségemre szóljon, hogy nagyon nagy időhiányban szenvedek mostanában. Millió bocsi, ígérem, összekapom magam!



Ezt szereztem be:

🎁 Tiffany Reisz: One Hot December 


🎁 Libba Bray: Lázadó angyalok

Ezt olvastam:
🎁 M. Leighton: Dashing Through the Snow (ARC)

Imádtam! Olyan édes volt ez a rövid kis történetecske. Többször újraolvasós. 
*****
Idézetek
*****
I was totally prepared for this interview, and for him.
Or so I thought.

🎁 Lillian Bryant: Gravity (ARC)

Eeek! Már annyira vártam, hogy folytathassam Cole és Bailey történetét! A Pressure-ben totálisan elrabolták a szívemet, most pedig már végleg magukénak tudhatják.
Imádom Amanda írói stílusát, a történetei és a karakterei nem győznek lenyűgözni.
Ez a sztori a végső megálló volt. És boldog vagyok, mert tanúja lehettem a lezárásnak.
Azonnal újra is olvastam.

Eeek! Words can’t describe how much I wanted to read Cole and Bailey’s next adventure! They stole my heart in Pressure, and now, they absolutely have it. I can’t get it back.
I flove Lillian’s – Amanda’s – writing style, her stories and characters never stop to amaze me.
This story was the final destination. And I’m happy because I had the chance to get together with this amazing couple.
And now, I’m going back to re-read it!

*****
Idézetek
*****
Gravity… it affects all things, including the heart.

🎁 Katy Evans: Womanizer (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Chelle Bliss: Wicked Impulse (ARC)

Bejegyzés később

🎁 K.Webster: Whispers and the Roars (ARC)

Bejegyzés később

🎁 Tiffany Reisz: One Hot December

Ahw, imádom Tiffany-t!!!!! :D

🎁 Melanie Harlow: After We Fall

Ez a regény egyszerűen tökéletes! Olvassátok el!!!!

*****
Idézetek
*****

As soon as I shut my eyes, Jack Valentini popped into my head and stubbornly refused to leave.
How predictable fo him.

I’d never been so attracted to a man in my life.
But there was nothing I could do about it.

🎁 Sawyer Bennett: Roman (ARC)

Bejegyzés később

🎁 M.Robinson: Road to Nowhere (ARC)

Bejegyzés esélyes, habár durván kiakadtam.


Huncutságok:
 🎁 Életem legocsmányabb teaser-ét Bella Andre megosztotta FB oldalán - no comment xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése