2016. december 31., szombat

Éves összegzés


Sziasztok!

Nem szeretnélek untatni titeket, de úgy voltam vele, hogy egy kis összefoglalót érdemes hoznom az idei évemről, ami a könyves világot illeti.
Hosszú nem lesz, csak egy rövidke átfutásról van szó.




Először megmutatnám a top olvasásokat. Megpróbáltam a top16-ot megnevezni, de megizzadtam rendesen.

🌸L.J. Shen: Vicious

🌸Cambria Hebert: #Junkie

🌸Pepper Winters: Unseen Messages

🌸Lauren Blakely: The Sexy One

🌸Lisa Kleypas: Az ördög télen

🌸Pusztai Andrea: Bizánc - A zöld szemű kígyó

🌸Emma Scott: All In

🌸K.Webster: Whispers and the Roars

🌸Tia Louise: A Player for a Princes

🌸Kristen Callihan: Managed

🌸Bethany-Kris: Thin Lives

🌸Tillie Cole: A Thousand Boy Kisses

🌸T.M. Frazier: Preppy 1.

🌸Elizabeth Hoyt: Duke of Sin

🌸T.L. Smith: Disbelief

🌸A.M. Johnson: Sacred Hart



Az év legnagyobb csalódása:

M.Robinson: Road to Nowhere

Az év felfedezettjei:

🌸L.J. Shen
🌸Lauren Blakely
🌸K. Webster
🌸Pepper Winters
🌸Tia Louise

Az év legnagyobb durranása:

🌸 Jövőre megyünk Berlinbe, baby!

🌸 Csatlakozhattam a Kildara csapatához is, ami hihetetlenül nagy megtiszteltetés volt❤


És szerintem itt most le is állok, mert napestig hablatyolhatnék. Remélem, 2017 is hasonló jó könyveket tartogat. Puszi. Jövőre ugyanitt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése