2016. november 27., vasárnap

Heti összes - 47.hét

Sziasztok!

Huh, ez is jó kis hét volt! Kezdek egyre jobban karácsonyi hangulatba kerülni, viszont, ahogy erőteljesen cammogunk az év vége felé, kevésbe van energiám írni, így javarészt csak kis szösszeneteket hoztam most!



Ezt szereztem be:
✨ Gail Carriger: Romancing the Inventor

✨ Mítoszok és legendák

✨ Urbánszki László: A nyugat ura

✨ Bányai D. Ilona: Boszorkánykör

✨L.J. Shen: Blood To Dust


Ezt olvastam:
✨ Bella Andre: Since I Fell For You

Ez a könyv most a mindenem.
Nem titok, hogy imádom a Sullivan család sorozatát, de ez a rész különleges helyet foglal el a szívemben.
Élek-halok a testőrös sztorikért, éppen ezért már akkor tudtam, hogy ez az én könyvem lesz, mikor elolvastam a fülszöveget. Nem tévedtem.
Köszönöm, Bella, hogy sosem hibázol!

*****
Idézetek
*****
He wanted to put his hands on her, period. Anywhere on her. Everywhere on her. Suzanne was no longer merely an attraction.
She was rapidly becoming an obsession.

She hadn’t needed a bodyguard. But she had needed love.
His love.
Forever.

✨ Courtney Milan: A grófné titka

Annak ellenére, hogy eleinte kétségbe esetem, hogy ez a regény is az unalmasok listájára fog kerülni, hatalmas fordulattal megspékelve, jó kis könyvre mentette magát.
Szerettem a macska-egér játszmát Violet és Sebastian között, csak úgy szikrázott a levegő!
Jó kis sorozat ez, na.

✨ Gail Carriger: Romancing the Inventor

Gail Carriger megírta élete első leszbikus regényét, én pedig elolvastam életem első leszbikus regényét. Nem volt kérdés, hogy nem hagyom ki ezt a könyvet, hisz imádtam Madame Lefoux karakterét a PP sorozatban. Helyes kis szösszenet volt ez.
(Ha szimatom nem csal, mindenki kedvenc professzora lesz a következő rész főhőse…)

✨ Lauren Blakely: Out of Bounds

Lauren Blakely ismét zseniális volt! Imádtam!!

*****
Idézetek
*****

Those arms.
They’re not my Kryptonite.
They’re not my Kryptonite.
They’re not my Kryptonite.
Fine, fine. They’re any woman’s Kryptonite.

✨ Pepper Winters: Destroyed

Uramisten. Ez a könyv teljesen romba döntött. Egy csoda. Egy kemény, hatalmas csoda. Nem is tudom, miért csak most olvastam el… Kikészített, megríkatott, melegséggel töltötte el a szívemet. Így néz ki egy hibátlan regény.

*****
Idézetek
*****
My past was my past, it sculpted me.
My actions and wrong doings were my penance.
My future and aspirations my vengeance.

“…My scar is a talisman. I don’t need to remember my sins— it’s visible every time I look in a fucking mirror.”

I bought a girl. And I would never let her go.

Working with such unforgiving materials was a reminder that no matter how set in stone we seemed, we could always change. We could mould and adapt and become something new, even a hunk of iron.

I wanted to be a man for her. To shelter her, nurture her… learn to love her.



✨ Hazel Keys: Tricked By My Best Friend

Az a helyzet, hogy kimondottan tetszett. Édes volt, humoros, igazán élveztem.

✨ Pepper Winters: Debt Inheritance



Húha. Ez a könyv brutális volt. Szavakat se találok. Imádtam.

*****
Idézetek
*****
They called me distinguished, accomplished, and shrewd.
I was all of those things, but none of them. We might live in a civilized world, but rules and laws didn’t apply to me. I was a rule-breaker, curse-maker, life-stealer.



✨ Michelle Celmer: Back in the Enemy's Bed

Hááát, ez még Harlequin regényhez képest is semmitmondóra sikerült. Nem nagy cucc, de Joseph Cannata van a borítón.

✨ John Cure: A fekete esernyős férfi

Bejegyzés később



Huncutságok:
✨ Voltam a Történelmiregény-írók Társasága által rendezett eseménysorozaton, és ilyen csodákat adhatok hozzá a könyvtáramhoz, mindemellett pedig hatalmas élménnyel lehettem gazdagabb!


✨ L.J. Shen-től megkaptam Nate-et dedikálva!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése