2016. november 6., vasárnap

Heti összes - 44.hét

Sziasztok!

Talán most kezdtem el igazán érzékelni azt, hogy közeledik az év vége. Valahogy kezdenek laposodni a dolgok, de ez a hét sem telt el azért események nélkül.



Ezt szereztem be:

💖 Lauren Blakely: The Sexy One


💖 Alice Clayton - Nina Bocci: Roman Crazy


💖 Finn társalgás



Ezt olvastam:
💖 Kapa Mátyás: Izzik a parázs
💖 K.Bromberg: Sweet Cheeks (ARC)
Bejegyzés később
💖 Bethany-Kris & Erin Ashley Tanner: Gangster Moll (ARC)
Bejegyzés később
💖 Kristen Callihan: Managed (ARC)
Bejegyzés később
💖 Anna Randol: Titkos csók
Nos, ez a könyv úgy került a kezembe, hogy nem volt mit olvasnom. Tudom, hihetetlen, de ez van. Szóval, elvárásaim nem voltak.
Márpedig, ez a regény pompás! Tökéletes történelmi romantikus kalandregény. Imádtam!

💖 Katy Regnery: J.C. and the Bijoux Jolis (ARC)
Bejegyzés később
💖 Ava Harrison: Transference (ARC)
Húha, gyöngyszemet fogtam! Még nem olvastam olyan könyvet, ahol egy terapeuta és betege közti románcról van szó, szóval már ez is újdonság volt számomra. Ami még új és meglepő volt, az az írónő stílusa. Gyönyörűen ír a hölgy! Annyira megkapó volt a történet, hogy egy ültő helyemben ki is olvastam. Teljesen magával ragadott.
Nagyon is ajánlom!

*****
Idézetek
*****
Is she my punishment?
My penance . . .

Eve Hamilton . . . She might not see it, but she is one of the strongest people I have ever met.

Lips touch.
Gasps and pants.
Breathing each other in.
With his mouth pressed against mine, I moan into his kiss.
A forbidden kiss.
A stolen kiss.


I invited Eve Hamilton into my house, and by doing so I invited myself into her world, and worse . . .
I invited her into mine.

“You’re a dangerous temptation. You’re an addiction. One I fear I’ll never kick now that I’ve tasted you. Now that I’ve felt you.”

She’s my sin.
Not my salvation.
And I don’t give a damn.

Huncutságok:
💖 Hát, kedveskéim, mikor egyik kedvenc íród FB csoportját felfedezed, úgy kb. 1000 év után.... 
Ő pedig csudi örömmel fogad...felfoghatatlan!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése