2016. október 30., vasárnap

Heti összes - 43.hét

Sziasztok!

Ez a hét most meging egy kicsit tömörebb volt, olvasni is volt időm, könyvek is érkeztek dögivel. Mutatom, milyen volt a 43. hét!



Ezt szereztem be:

💖 Madeleine Roux: The Asylum Novellas
💖 Lisa Kleypas: Dreaming of You


💖 Helena Hunting: Clipped Wings
💖 Helena Hunting: Inked Amors



💖 The Illustrated Works of Jane Austen - Volume 1
💖 The Illustrated Works of Jane Austen - Volume 2



💖 Tiffany Reisz: Her Naughty Holiday



💖 Alexa Riley: Lassoing the Virgin Bride
💖  Alexa Riley: Holding His Forever
💖 Tillie Cole: It Ain't Me, Babe
💖 Sawyer Bennett: Uncivilized
💖 J.J. McAvoy: Sugar Baby Beautiful
💖 A. Wilding Wells: A Mess of Reason
💖 Emma Scott: How to Save a Life



💖 Jessica Park: Flat-Out Celeste


  Ezt olvastam:
💖 Bella Jewel: Amore - Part 2 (ARC)

Féltem ettől a könyvtől. Féltem, mert az első rész szinte felülmúlhatatlanul remekre sikerült. Akkor hatással volt rám, hogy még most is a hideg futkos a hátamon. Nem hittem volna, hogy a folytatás méltó lehet arra, hogy felérjen hozzá. De ez megtörtént. Bella Jewel megcsinálta.
Ennyi. Többet nem is akarok – nem tudok – beszélni róla. Briliáns.

*****
Idézetek
*****
“No one”, he growls, leaning in close, “no one touches what is mine.”


There was always something between us. We clicked. We connected. We felt.


💖 Julia Harper (Elizabeth Hoyt): Hot


💖 T.M. Frazier: Preppy

Ó, Preppy, életem fonala, mit tettél velem? Elérted, hogy újból beléd szeressek. Nem is kicsit.
Ez a regény káprázatos. Preppy káprázatos.
Ez a könyv a mindenem.
Preppy, most azonnal akarlak. Újra és újra.

*****
Idézetek
*****
This man was my savior.
He was also anything but.

I never knew true fear until I met pure evil.
He wore a smile and a bow tie.


💖 Tiffany Reisz: Her Naughty Holiday

Imádtam! Annyira jó, annyira Harlequin, annyira Tiffany Reisz volt ez a regény! Vicces, szenvedélyes, felettébb olvasmányos. Tökéletes. Remélem, minél hamarabb a kezembe vehetem a harmadik részt is!

💖 Katy Evans: Mr. Presiden (ARC)

Bejegyzés később

💖 Julia Harper (Elizabeth Hoyt): For the Love of Pete

Hmm, a Hot után kicsit jobbat vártam. Nem volt rossz, de nem is hozta azt, amit szerettem volna. Egy dolog azonban tutibiztos: Hoyt az erotikus jelentek királynője!

💖 Alexa Riley: Paid For (ARC)

Imádtam! Annyira jó, annyira Harlequin, annyira Tiffany Reisz volt ez a regény! Vicces, szenvedélyes, felettébb olvasmányos. Tökéletes. Remélem, minél hamarabb a kezembe vehetem a harmadik részt is!


 Huncutságok:
💖 A legkiemelkedőbb dolog talán az volt, hogy ismét felkértek, írjak recenziót Kapa Mátyás legújabb regényéről. Nagyon örültem ennek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése