2016. október 16., vasárnap

Heti összes - 41.hét

Sziasztok!

Hoztam egy kis összesígtőt erről a hétről is!



Ezt szereztem be:

💝 J.Daniels: Four Letter Word



💝 Diego Pablo Simeone -  Meccsről meccsre
💝 Ransom Riggs: Üresek városa
💝 Ransom Riggs: Lelkek könyvtára



💝 The Complete Illustrated Works of Lewis Caroll


Ezt olvastam:
💝 Gail Carriger: Timeless

Hát, újabb kedvenctől kell búcsút vennem. Ez a rész volt a legjobb – szerintem. Annyi minden volt benne, ami igazán egyedivé teszi Alexia kalandjait. Imádtam, imádni fogom, amíg csak élek.

💝 A.Wilding Wells: A Field Guide To Catching Crickets

Ez a regény maga a megtestesült tökéletesség! Kikúrált minden lelki bajomból. Felszabadított, most pedig nem győzök vigyorogni. A. Wilding Wells a világ legjobb terapeutája!

💝 Diego Pablo Simeone - Meccsről meccsre

Cholo egy zseni. ❤❤

💝 Ransom Riggs: Üresek városa

Észveszejtően zseniális. Mást most nem tudok mondani…

💝 Izolde Johannsen & Michael T. Marble: A birodalmi kalóz (recenzió)




Huncutságok:
💝 Hatalmas megtiszteltetés volt számomra, hogy Pusztai Andrea engem kért fel arra, hogy bemutassam a Bizánc-trilógia második kötetének borítóját és fülszövegét 💙


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése