2016. október 9., vasárnap

Heti összes - 40.hét

Sziasztok!

Hoztam az elmúlt hét könyves dolgait!



Ezt szereztem be:


💝 Julia Harper (Elizabeth Hoyt): For the Love of Pete


💝 Tiffany Reisz: Her Halloween Treat
Ezt olvastam:
💝 Monica McCarty: The Ghost

Végre, visszataláltunk a jól megszokott ösvényre! Ahw, igen, megint egy izgalmas, tüzes regény McCarty tollából! Hajlandó vagyok elnézni az utolsó két kitérőt, mert ez a regény mindent visz.
Alex sim
án felér Lachlan szintjére is, míg Joan Bella mellé került a kedvenc hősnőim között. Nagyon boldog vagyok, hogy így fejeződött be a sorozat!

💝 K.Bromberg: Down Shift

Bevallom, kissé féltem ettől a résztől, mert már ez a sorozat is lassan olyan lesz, mint a rétestészta. De! Jött Zander, én pedig leborultam K.Bromberg előtt. Nagyon el lett találva ez a sztori, kimondottan élveztem!

💝 Christina Lauren: Beautiful Bastard

Imádtam, uramatyám, imádtam! Miért, miért húztam eddig??? Ó, hogy a manó rúgja meg… Wááá.

💝 Cat Sebastian: The Soldier's Scoundrel

Mmm, nem volt rossz, de annyira kiemelkedően jó sem. Inkább olyan erőteljes közepes. Nagyon sok minden a sztoriban ragadt. Sok lehetőség volt benne, amivel sajnos nem élt az írónő. Ennek ellenére kíváncsi vagyok a folytatásra is.

💝 Emma Scott: All In

Bejegyzés hamarosan

💝 Alexa Riley: The Virgin Cowboy

Na, ez is cuki volt. Az a baj, hogy minden AR könyvre ezt mondom, mert mindig ugyanazt adja, azt viszont a megszokott szinten. Imádtam.

💝 Jenika Snow: Roommate


Nagyon édes elsőszerelmes sztori volt.




Huncutságok:
Emma Scott olyan aranyosan reagált összehablatyolt értékelésemre...

https://www.facebook.com/EmmaScottwrites/photos/a.323352527857405.1073741829.305284739664184/563246273868028/?type=3&theater


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése