2016. október 2., vasárnap

Heti összes - 39.hét

Sziasztok!

Ez a hét megint tömör volt - könyvek tekintetében is. Lássuk, mi történt!



Ezt szereztem be:


💝 M. Robinson: El Diablo



💝 A. Wilding Wells: A Field Guide To Catching Crickets




Ezt olvastam:
💝 Alexa Riley: Roping the Virgin (ARC)

Óóóó, hát én beleszerettem ebbe a sztoriba. Habár, ha jobban belegondolok, Blake-be még jobban.

💝 Elle Kennedy: The Goal

Jajj, hát ez volt a sorozat legjobb része! Annyira vártam már Tucker sztoriját, és tényleg ő vitt mindent. Csupa imádolós szíveregetést neki!

*****
Idézetek
*****

I want Sabrina under me. Over me. Anywhere she wants to put herself will do. And I want it so bad I have to rub my hand over my beard so I don’t give in to the urge to slide it lower and rub something else.


“I hate to tell you this, Sabrina. But you’ve made a big mistake.”
“What? Why?”
His fingers draw my thong tight, the fabric cutting into my swollen lips. “Because I’m going to ruin you for all future guys. I apologize in advance.”

💝 Nina G. Jones: Take Me With You (ARC)

Bejegyzés később

💝 Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Én hirtelen szavakat se tudok találni erre a regényre. Majd, később, egyszer, talán.

💝 Hazel Keys: Obsessed with My Best Friend (ARC)

Nagyon tetszett – az elején. Aztán átment nem kicsi túlzásba, a vége meg olyan volt, mint egy kipukkadt lufi. Ennek ellenére megérdemli az esélyt, egy aranyos estét biztosított.

💝 Fiona Blake: The Pshysical (ARC)

Ó, micsoda gyöngyszem! Nagyon-nagyon tetszett, kellemes volt, könnyed, dögös, helyenként vicces. Nekem kimondottam bejött.

💝 Sarina Bowen: Rookie Move

Na, ez igazán klassz volt! Élveztem ezt a remek kis könyvecskét sportról, szenvedélyről, második esélyekről.

💝 M. Robinson: El Diablo 

Ez. Valami. Kegyetlen. Volt. Ezt a könyvet nem lehet simán úgy leírni, hogy „jó kis könyv volt”. Ez annál milliószor több. Amolyan sírógörcsös-tombolós hullámvasút. Nem is tudom, mikor olvastam ilyen összetett, remekül felépített, a csontod velejéig hatoló dark romance regényt. Még most sem tudok teljesen magamhoz térni. Nem is megy az írás. Pedig akartam. De…Inkább olvassátok el a regényt.
*****
Idézetek
*****
I lost my virginity to a whore, all because my father was proud of me for murdering a man. If that wasn’t fucked up…
Then I don’t know what is. (36.o.)


El Diablo never once looking back. (132.o.)


I could finally breathe again.
I was relieved.
Even though…
I was alone. (169.o.)


All little girls wanted a Prince Charming. A knight in shining fucking armor.
Little did she know, I was the villain in this story. (179.o.)


She was trying to save me when all I would do was destroy her.(280.o.)


Every Devil needs an Angel.
And she was mine. (305.o.)


💝 Katy Regnery: Marry Me Mad (ARC)

Bejegyzés később

💝 Kendall Ryan: The Fix Up (ARC)

Bejegyzés később

💝 Lauren Rowe: The Redemption

Imádom, imádom, imádom ezt a két lökött embert!!!!

💝 Lauren Blakely: The Sexy One (ARC)

Bejegyzés később

💝 Alexa Riley: The Wanted Virgin (ARC)

Ó, igen, imádom ezt a sorozatot! Meg a cowboyokat. *lesigh*

💝 Bethany-Kris & London Miller: Where the Wind Whispers (ARC)

Istenem, vége. Nem tudom, mikor voltam utoljára ennyire szomorú, amiért véget ért egy sorozat. Nagyon nem akaródzik elbúcsúzni Violet és Kazimir párosától…
Ez a regény kitépte a szívemet. Átgázolt rajta, hogy aztán mosolyogva visszanyújtsa nekem azt. Én pedig csak törölgetem a szemem, mert tudom, ez volt a vége. Nincs tovább.
Nem is szaporítom tovább a szót. Olvassátok el ezt a sorozatot.

*****
Idézetek/Quotes
*****
There was fear.
And then there was terror.


He had to live, if only for her.


The snakes were everywhere.
Violet didn’t want to be the idiot who stepped on one.



He loved her too much to fail.

Huncutságok:
💝 Wíí, Rimmel és Romeo - oké, Cambria - levelet küldött nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése