2016. szeptember 8., csütörtök

M.N. Forgy: Love Tap





Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

292 oldal

Fülszöveg: All I ever wanted was to be a female fighter. It was in my blood to smack people around.
Some girls wore pink dresses and makeup, I wore sneakers and bruises.
I was a loner, stuck to myself because I was different, until Camden Steel moved next door.
I punched him in the mouth, and he saw me through rose colored glasses from that day on.
I had everything I ever wanted.
The boy next door, inspiring career… until I didn’t.
He hates me. I deserve that.
They say you have to fight for what you want… What they don’t tell you… is it’ll cost you more than you're willing to give to reach the top.




(Goodreads)


Hogy én mégis mi a jóságos egérbokáért vártam ezzel a könyvvel annyit? Mi a fenéért nem olvastam el rögtön akkor, mikor beszereztem, rögtön megjelenéskor?! Komolyan mondom, néha nem értem magamat…
Azt hittem, tucat történet lesz. Ezen még a n
ői MMA- tény se tudott változtatni.  És basszus, most egy olyan remek, különleges, egyedi könyvet olvashattam, amilyen nagyon ritkán akad a kezembe. Első olvasásra beleszerettem M.N. Forgy stílusába. Nagyon tud a nő. Mármint, asszem, hogy nő. Annak kell lennie, nem igaz? De nem fontos, egészen addig, míg ilyen baromi jó könyveket ír.


Valami varázslat történt, már egészen a legelején. Nagy dirrel-dúrral vágtam bele, a hajnali vonat sejtelmes fényeivel ölelve. És mire felpillantottam, már meg is érkeztem úticélomhoz. Hogy mindez mit mond el a könyvről, Ó, semmit. Csak annyiról van szó, hogy pillanatok alatt elkábított. Nem nagyon szeretem ezeket a múltba-visszatekintős fejezeteket, de itt egyenes imádtam őket. Tetszett a felépítése, ahogy a múlt és a jelen, kart-karba öltve, haladt az igazi jelen felé.
Imádtam a harcművészet világát, igaz, nem sok szerepet kapott, de valahogy végig ott keringett a levegőbe ez az elsuttogott fenyegetés.

Karakterek szempontjából is első osztályú a regény.
Tate-et már az elejétől kezdve nagyon csíptem, tipikus tomboy, akinek a vérében van a harc, és nem rejti véka alá, hogy kemény fából faragták.
Camden pedig…Nos,
őt az elején felettébb rühelltem. Hú, de nagyon utáltam. Majd szépen, lassan elérte, hogy imádjam. Egy cseppet összezavart, hogy aztán mindent elsimítson lehengerlő tetteivel.

A vége pedig irtózatosan tetszett. Annyira tökéletes, annyira illett a sztori menetébe, hogy semmit se változtatnék rajta.
Gyorsan utánajárok Forgy többi könyvének…

*****
Idézetek
*****
I don’t want to report about the best fighters in the world.
I want to be one.


You think being in love hurts? Try falling in love at the age of seven. Tate was a girl that breathed fire and laughter. Everyone else just seemed cold and dull compared to her. She made me fall in love with her.


I took Tatum’s virginity on the train tracks that day, as she did mine. It wasn’t gentle like you see in the movies, it was rough and on fire.
It was the best day of my life.


“I’m not saying I forgive you, but it’ll be a cold day in hell before I let you leave me again.”


“What are you doing? Have you lost your mind?”
“I have, and it’s because I fell for the little girl next door when I was a fucking kid,”


“Let me love you, let me be the crazy motherfucker that loves you.”



I really love this woman. She drives me mad and insane. But I love her.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése