2016. szeptember 9., péntek

Jodi Ellen Malpas: The Protector

Megjelenés éve: 2016.

Forever

384 oldal

Fülszöveg: People think they have Camille Logan nailed: daddy's girl; beautiful, spoiled young woman with her father's bank balance to fund her lifestyle. But Camille is determined to have a life free from his strings. Out on her own, she's made mistakes, including one that found her clawing her way back after a stint in rehab and plenty of bad press. Now, after fighting so hard to be independent and happy, she finds her life threatened as a result of her father's ruthless business dealings. Caught between resentment and fear, Camille prepares herself for the measures her father will take to protect her. But nothing could prepare her for the ex-SAS sniper who crashes into her life.
Jake Sharp resides in his own personal hell. He was distracted from duty once before, and the consequences were devastating--both personally and professionally. He vowed never to let that happen again. Accepting the job of bodyguard to Camille Logan isn't the kind of distraction from his demons he should take. Women and Jake don't mix well, yet protecting the heiress seems the lesser of two evils. But Jake soon discovers that she isn't the woman she's perceived to be. She's warm, compassionate, her presence settling, and his duty to protect her soon goes deeper than a well-paid job, no matter how hard he fights it. He needs absolution. He comes to need Camille. But he knows he can't have both.





(Goodreads)


Jajj, hogy én mennyire vártam már ezt a könyvet! Nap mint nap nézegettem, nem-e jelenik meg hamarabb, mint szeptember. De sajnos várnom kellett. Viszont ez a regény megér minden várakozást. Ó, Jodi, mit tettél velem! Alapjáraton élek-halok a testőrös sztorikért, de ha ehhez hozzáteszed még Jesse Ward és Miller Hart „szülőanyjának” remekbeszabott stílusát és kapsz egy bombasztikus sikert. Már ez a borító is. Szabályosan borsókázik mindenem. Annyira, de annyira jó volt, hogy arra szavakat se tudok találni. Mert nem muszáj itt vérben tocsogó drámának lennie, mikor nyers, elemi erővel is el lehet érni ezt a fázist egy olvasónál. Jodi tehetségéért, agyáért pedig egyenesen odáig vagyok. Neki köszönhetően csak úgy peregtek a lapok, mire felnéztem, már el is telt egy unalmas munkanap.

Tényleg ez volt az év egyik legjobban várt könyve számomra. Ilyenkor azért tartok is egy kicsit a csalódástól. De én Joditól rosszat még nem olvastam. És szerintem ez a legjobb regénye – de azért imádlak, Jesse, meg téged is, Miller!

Ez a sztori minden ízében tökéletes. Romantikus volt, de nem nyálas, izgalmas, fordulatos volt, ami viszont nem ment a nyálmentes romantika rovására. Tökéletes harmónia csengett benne.

Szabályosan éreztem a pezsgését. Tényleg nagyon ritka, hogy egy sztori ennyire a csontomig hatoljon. Energikus, változatos, mosolyra fakasztó, könnyeket szembecsalós regény ez.

Kijelentem, hogy Jake Sharp az enyém. Bocsi, csajok, vitát nem nyitok. Ez a pasas baromira minden, ami nekem bejön egy férfiban. Számomra tökéletes.
És Camiért is rajongtam. Az elején egy kicsit féltem a karakterét
ől, de Jodi bámulatosan oldotta meg, nagyon jó kis főhősnőt kapunk a személyében.
A végét amíg élek, nem felejtem el. Csak #heart. Meg millió #heart.


*****
Idézetek
*****
You want to keep someone safe, you hire me. I have a clean sheet. I plan on keeping it that way.
My head is in the game.


You can’t protect someone who doesn’t want to be protected. You need compliance and cooperation. She’s giving me neither. And it makes me want to wring her beautiful, obstinate neck.


Jake Sharp shadowing me is proving more of a problem than I ever imagined.


She’s a comfort, and I don’t deserve any comfort.


My eyes are heavy, and my heart is full of hope.
Hope that I never encounter Sebastian Peters again. And hope that Jake Sharp stays with me forever to ensure it. To protect me from him. From everything.


My need to protect this woman isn’t duty. It’s instinct.


Mine. And not even I will take that away from me.



I’m mad for her. I need to keep her. I need to protect her.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése