2016. szeptember 25., vasárnap

Heti összes - 38.hét


Sziasztok!

Eléggé húzós hetem volt a munkahelyen, ami egyenesen arányos azzal, hogy jó sokat tudtam olvasni. Íme a lista!



Ezt szereztem be:

💝Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


💝 Sarina Bowen: Rookie Move
💝 Jenika Snow: Baby Fever



💝 Caroline Kepnes: Hidden Boddies
💝 Jodi Ellen Malpas: The Protector
💝 Képeslap RM-től




Ezt olvastam:
💝 Julie Klassen: A portréfestő lánya

Bejegyzés

💝 Jenika Snow: Baby Fever

Jenika Snow-féle, jól megszokott rögtönatárgyratérés. Remek „történet” arra, hogy elüss néhány percet.

*****
Idézetek
*****
Fucking Eva with her lush curves and hips that are wide and meant to carry my child. I could come just looking at her. All I could think about was breeding with her, filling her with my spunk, and making her mine.
And she would be mine.

For some reason, this felt like I was playing with fire, but hell, I didn’t mind getting burned.



💝 Fiona Davenport: Brief Me, Baby

Bírom Fiona Davenport történetecskéit. Gyorsak, egyszerűek, banálisan viccesek. Jó móka őket olvasni. Ez is ilyen rövid kis hancúr volt.

*****
Idézetek
*****
Natalie was the woman I didn’t know I’d been waiting for. I hadn’t recognized the void in my life until it was suddenly filled by her.




💝 Jenika Snow: Experienced (ARC)

Szerintem ez volt a sorozat eddigi legjobb része. Imádom ezt a témát, Jenika Snow pedig kihozta belőle a legjobbat a saját maga szintjén.

💝 Penelope Ward & Vi Keeland: Playboy Pilot

Bejegyzés

💝 Rachel Van Dyken: The Bachelor Auction (ARC)

Bejegyzés hamarosan.

💝 J. Daniels: Four Letter Word (ARC)

Bejegyzés hamarosan.

💝 Elizabeth Hoyt: Duke of Pleasure (ARC)

Bejegyzés hamarosan.

💝 Clarissa Wild: Bad Teacher

Hát, nem volt nagy durranás. Ha nem olvasom el, akkor se vesztek semmit. Olyan volt, mint a Szürke ötven árnyalata, csak egy tanár-diák kapcsolatba belefektetve. Nem nagyon élveztem…



Huncutságok:
💝 Ez a hét elsősorban az ARC olvasásokról szól, amiknek külön örültem, hisz nagyon-nagyon várt könyveket olvashattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése