2016. szeptember 11., vasárnap

Heti összes - 36.hét

Sziasztok!

Ismét eltelt egy tartalmas hét, lássuk, miket malackodtam össze!




Ezt szereztem be:



🌸 A.M. Johnson: Sacred Hart

🌸 Lauren Rowe: Ball Peen Hammer

🌸 Sawyer Bennett: Sugar Daddy

🌸 Jenika Snow: Virgin

🌸 Bella Jewel: Where Darkness Lies

🌸 Bella Jewel: Enslaved by the Ocean

🌸 Christina Lauren: Beautiful Bastard

🌸 Christina Lauren: The House

🌸 Tillie Cole: Ravage 

🌸 Jodi Ellen Malpas: One Night: Promised


🌸 Karina Halle: Veiled



Ezt olvastam:

🌸 Fiona Davenport: Dance With Me, Baby

Fiona Davenport könyvei valahogy mindig elgondolkodtatnak. No, nem kell itt semmi komolyra gondolni, hisz nevetséges egyszerűek. Szimplán csak arról van szó, hogy azon filóztam, mégis milyen lehet az, ha megununk valamit. Hisz én ezeket a smut-regényeket egyszerűen nem bírom elkerülni, letenni, megunni.
Val
ószínűleg azért, mert tudom, mire számítsak, ergo, csalódás még sosem ért. És ez nagyon tetszik. Most sem esett ez másként, nagyon szerettem ezt a regényt is.

*****
Idézetek
*****

I was completely captivated and she became the star of the performance. At one point, her eyes swept over our section and my breath caught in my throat as I viewed gorgeous violet eyes. For a brief moment, our gazes collided and I swore the world stopped turning.

I held my hand out to my violet-eyed girl and waited. I hoped somewhere inside her, she understood that if she accepted this gesture, she would no longer have a choice. She would be mine.



🌸 M.N. Forgy: Love Tap


🌸 Charleigh Rose: Stepdaddy Savage

Nos, hölgyeim, ez minden, ami egy igazi smutty-step-daddy könyvbe kell.

*****
Idézetek
*****

not. It’s my step-dad, and he is looking like my worst nightmare, ready to explode.


Thankfully, his eyes remain on mine. I say I’m grateful, but actually, he might as well examine my vagina with a magnifying glass because he can undress a woman with his eyes like nobody’s business.


This is no longer a stupid little dance after a few shots of whiskey. I masturbated while my step-dad watched… and touched himself.


“Why are you calling me Dolly?”
 “Because you look like a little doll. And because I do whatever the fuck I want.”


🌸 Tess Hunter: Can't Touch This 

Bejegyzés később.

🌸 Jodi Ellen Malpas: The Protector


🌸 A. Wilding Wells: Of Winged Creature and Nesting Grounds


🌸 Aly Martinez: Transfer

Emberek, ez a sorozat meghódította a szívemet. Nem nagyon beszélnék róla, lehetetlen, egyszerűen magával ragadó a stílus, hogy Aly Martinez ír.
Imádtam, abszolút újraolvasós kategória.

*****
Idézetek
*****
This was my fight – hers.


“I’m scared,” I whispered, not sure what else to say.
“I’ve got you.” He nuzzled his jaw against the side of my face. “I swear on my life I’ve got you.”


I wouldn’t abandon her.
Even if I couldn’t stay.


🌸 Samantha Young: The One Real Thing 

Jajj, ez a történet de bájos volt! Imádom Samantha Young regényeit, ebben sem csalódtam.
Már nagyon várom a következ
ő!

*****
Idézetek
*****
He wanted her to come to him.


He knew something special when he saw it.


How the hell was I supposed to resist temptation if temptation had every intention of being irresistible?


Cooper planned to seduce Jessica right out of friendship and into his bed. Permanently.


“One last time will never be enough. For either of us.”


🌸 M. Leighton: Levi's Blue

Bejegyzés később.

🌸 Alessandra Torre: Moonshot


Jézusom, rég olvastam már ennyire irritáló könyvet. Pár oldal után már éreztem, hogy nem az én könyvem, aztán végiglapoztam, és bumm, hagytam a fenébe. És én még nem kis összeget adtam ki érte. Első és egyben utolsó Torre-könyvem.


🌸 L.J. Shen: Defy

Erről még nem nyilatkozhatok.


🌸 Alexa Riley: Shielding Lily

Na, egy kis újdonság kedvenc pajkos írónőinktől. És tényleg olyan édes volt, hogy be kellett jelentkeznem a fogorvosomhoz.
*****
Idézetek
*****
She seems like she needs someone to watch out for her, and I’m starting to take a personal interest in that.


’I’m gonna kiss you, Lily Parker. Because you’re the sweetest and most beautiful girl I’ve ever met, and if I don’t I might die. But once I do, you’re gonna belong to me.’





Huncutságok:

A.Wilding Wells nagyon édes volt ❤

https://www.instagram.com/p/BKEnT8egk1j/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése