2016. szeptember 8., csütörtök

A. Wilding Wells: Of Winged Creatures & Nesting Grounds

Megjelenés éve: 2016.

Hyp Notic Press

Fülszöveg: Happy

Trapped in a cage…

I was running against time and desperate to conquer my fears with my “don’t forget to be awesome” plan.
One night, I was sulking over my uglier-than-homemade-sin life and reeling from another painful loss. As I thought about my new life, a handsome gent named Hunt Hardick sat next to me. He looked like a good start and was likely a hell of a finish. Suddenly, my plan took on a life of its own.

Hunt
After a long day as one of San Francisco’s most prominent ob/gyns, I stopped at a bar for a bourbon and a mental break from my ex, who I couldn’t seem to bleach from my system. One glance at Happy’s tearstained angelic face and I was done. I’d never been a guy to turn down a stunning woman who also looked like a beautiful project.

Hunt was a key in my locked cage that once opened meant I might fly away.

An emotionally charged, rich with feeling story about survival, triumph, and a girl named Happy Go Lucky who had a plan. A plan that didn’t include the ruggedly sexy gynecologist who inserted himself in her life.






Ez. A. Könyv. Emberek, ez a könyv brutálisan király volt. Én komolyan mondom, már készültem aludni. Erre beleolvastam az első fejezetbe, és mire felpillantottam, már be is fejeztem a regényt. Valami eszméletlenül magával ragadó dologról van itt szó, kérem szépen! Konkrétan csak ülök itt az éjszakában és pillogok. Mert természetesen most is rögtön azután írok, hogy végeztem a könyvvel. De egyszerűen muszáj ebben a sokkban kiadnom magamból mindent…

Ez volt az első regényem az írónőtől, pedig már nagyon régóta szemezgettem a könyveivel. Csak valahogy mindig eltolódtak, aztán nem lett belőlük semmi. Szóval most kapva kaptam az alkalmon és bababumm, új kedvencet avattam.
El
őször olyan képtelenségnek tűnt ez a regény, kissé olyan volt, mint egy álom, amiből aztán nem akarsz felébredni. Esetleg utaltam már arra, hogy imádtam? Ha nem, hát kimondom: imádtam!.


Az írónőnek haláli stílusa van, olyan humorral csiklandoz meg, hogy nem győzünk fetrengeni a röhögéstől.

A sztori maga kavargó, jó ütemű volt, a karakterekre sem lehet panasz.
Happytől komolyan behaltam. A csaj zseniális.
És Hunt… ez a csávó utánozhatatlan.

Hogy a manóba pattanhat ki egy nőszemély fejéből ennyi őrültség?

Akartak valami mást olvasni? Október 17.-én megjelenik a könyv…

*****
Idézetek
*****

Oh my god, I want to kiss him. Eat him whole. I want to poke him and see if he’s chocolate all the way through or just one of those hollow, cheap piece-of-shit bunnies. Guys.


“You’re going to get yourself beautifully fucked if you keep this up,” I say. “And I mean that in the nicest possible way.”


“Just imagine what I could do with you in a bed. We’d be free of fluorescent lighting and speculums. I won’t even ask you to wear a paper gown or put your feet in stirrups. Though I will ask you to spread your legs for me. Wide.”


He held me in that hug like I was the only woman on Earth. The only thing that mattered. I can’t recall the last time I felt so safe in anyone’s arms. Safe and filled with question. But mostly safe. What a feeling.


“I’m going to have to break into your heart, but I won’t hurt you, won’t shatter you. I’ll protect you from what you’re going through. I’ll help heal you. Let me. Please, Happy, let me in.”



“I love kissing you,” I tell her. “Feels like you’re the only woman I’ve ever kissed. Feels like I know you so well.”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése