2016. augusztus 9., kedd

Winter Renshaw: Heartless





Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

498 oldal 

Fülszöveg: My obsession was born of innocence and good intentions, and it began the day I spotted a handwritten journal lying in the bushes outside a townhouse on Lexington Avenue. It was raining sideways that morning, and my plan was to return it the next day; safe and dry.
Only I kept it.

I kept it, and I read it.

A week later, overwhelmed with curiosity and feeling guilty for harboring secrets that didn’t belong to me, I tried to return it.

Only I wasn’t expecting to meet him.

Unapologetically heartless and enigmatically sexy, he claims he knows nothing about the journal I found outside his place, but the reticent glint in his blue-green gaze tells me otherwise.

There’s something different about him; something damaged yet magical, and I’m drawn to him; pulled into his orbit.

There’s just one problem.

The more I get to know him, the more I’m positive the journal belonged to him . . .

. . . and the more I find myself hoping, selfishly, that I’m wrong.

AUTHOR'S NOTE: This is a *full-length* standalone romance. For a *very limited* time, the eBook version of Heartless will include a FREE copy of VEGAS BABY as well as a small sneak peek of my next book!





Aranyat találtam, kibebaszott aranyat. Nemcsak a történet, hanem az írónő személyében is. Ha tudom, hogy Winter Renshaw ilyen remekül ír, már jóval hamarabb olvastam volna tőle. Annyira magával ragadott a szavaival, hogy nem győztem pörgetni a fejezeteket, mert egyszerűen nem bírtam letenni. Pedig nem is egy olyan történet, amit manapság annyira nyomatnak. Tudjátok, nem az a műmájer, zsepiért kiáltó, tömény nyáladzás. Nem, és ezzel számomra sokkal igazibbnak is hatott.
És mégis, szerintem az egyik legszebb történet, amit idén olvastam. Én imádtam, teljes szívb
ől ajánlom.

Bevallom, hogy el
őször a borító fogott meg. Hihetetlenül igényes munka, jólesik ránézni. Aztán megnéztem, ki az író, mikor láttam, hogy számomra teljesen ismeretlen, gyorsan megkukkantottam a fülszöveget is. És ekkor eldöntöttem, hogy mindenképp elolvasom a könyvet.
Mikor pedig belevágtam, már nem volt menekvés. Winter Renshaw és a Heartless elrabolta a szívemet.


 Imádtam főhőseink találkozásának körülményeit. Egy napló, ami elindította a véletlenek sorozatát, hogy aztán Aidy és Ace párosa ne menekülhessen a sors elől.

Aidy-
ért egyenesen rajongok. Annyira imádnivaló, annyira szeleburdi, hogy lehetetlen nem szeretni. Ha Wiinter ilyen női karaktereket alkot, szerintem már félig nyert ügye is van nálam.
Alessio/Ace pedig egy megfejtésre váró rejtvény, egy kaland, aminek minden pillanatát élveztem.

Nagyon tetszett, hogy a vége sem ment át RÓZSASZÍNBE, hanem igényesen ki lett dolgozva.
Leírhatatlanul várom már a többi Amato tesó sztoriját is.


*****
Idézetek
*****

I think it’s safe to say Aidy Kincaid is officially not a stalker.


This woman, this beautiful, Mary-fucking-Sunshine of a woman, doesn’t believe I’m heartless.


I want to gather a fistful of her hair as I press her against the wall and graze my lips against hers. And in an irrational flicker of a second, I want to know what it might be like to love her so hard, it physically hurts.


God, I wish I could be like her. Carefree. Light. But I’ll never be. So I’ll settle for being with her instead. At least for the weekend.



She’s a feather. And she needs a rock.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése