2016. augusztus 31., szerda

Whitney G.: Turbulence






Megjelenés éve: 2016.

WGW Books

253 oldal

Fülszöveg: Fuck me recklessly Kiss me harder.
Take me again and again…

He and I met under a cloud of clichés:
Boy meets girl. Boy charms girl. Boy fucks girl.
Our story was supposed to end right after the orgasms, right after we went our separate ways.

But then we saw each other again…
And neither of us could walk away.

Our rules were simple.
Our passion was scandalous.
Our hearts were supposed to be safe…

But when you find something so all-consuming—something so intoxicating and inescapable, you’ll risk everything you’ve ever had, even if you’re destined to crash and burn.

This is us.
This is our messed up love.
This is turbulence.



(Goodreads)

Whitney G. visszatért! És hogy! Aztaleborult… Ez a regény pillanatok alatt a kedvencek kifutópályáján landolt. Elég volt egy prológus, és menthetetlen belehabarodtam. Bumm. 

Erre a könyvre igazán sokat kellett várni. De úgy néz ki, olyan, mint a jó bor: minél tovább érlel
ődik, annál ízletesebb lesz. Most már örülök ennek a fordulatnak.

Leírhatatlanul imádtam. Itt ülök, és csak tombol bennem az egész mindenség. Tokától bokáig felkavart bennem mindent. Tudtam, hogy Whitney G. zseniális. Ismertem a stílusát. És tudtam, hogy ezzel a történettel is a bőröm alá fog férkőzni. Na de ennyire? Ezzel valóban nem számoltam.
Valami hihetetlen energia duzzad benne. Eszméletlenül intenzív, szinte érzed a lüktetését. 

Ez egy erotikus-romantikus történet, váratlan fordulatokkal telet
űzdelve. Lehet, hogy szimatot kapsz olvasás közben, de ahhoz, hogy biztosra tudd, mi folyik a háttérben, szinte sherlocki szintekre kell emelkedni. Persze, biztosan lesznek ügyes, okos versenyzők, akik hamar rájönnek minden kacifántosságra, de talán még az ő agyukat is képes kicsit megdolgoztatni.


A történet felépítése remek, a karakterekről már nem is beszélve.
Szerettem Jake-et ut
álni, aztán utáltam Jake-et szeretni. A végére mégis mindenfajta fenntartás nélkül az ujja köré csavart ez a cocky bastard.
Gillian is egy érdekes hölgyike, nagyon jól össze van rakva, kimondottan bírtam, igaz, volt egy pont, amikor csúnyán néztem rá…
A vége pedig…ahw, sóhaj, sóhaj, sóóóóhaaaaj.

Whitney, készen állok a következ
őre!

*****
Idézetek
*****



All is us.
All is turbulence.


In my world, a connection was a temporary lull in an itinerary, a short-term flight that eventually led to a final destination and nothing more. The word itself was fleeting, never final, and it never applied to relationships.


“In the event of something unfortunate happening to you, who would you like us to call first?”
“A funeral home.”


The only woman I honestly wanted to fuck right now was Gillian and that was a problem.


“What are you thinking about?”
“How you can really be a perfect guy when you want to be. What are you thinking about?”
“Your mouth,” he said. “I’ve missed it.”
“The way it looks?”
“The way it wraps around my cock.”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése