2016. július 31., vasárnap

T.M. Frazier: All the Rage

Megjelenés éve: 2016.

EverAfter Romance

322 oldal

Fülszöveg:  They call me Rage.My real name is like a shadow, always close behind, but never quite able to catch up.
I fly under the radar because no one ever suspects I’m capable of the kind of brutal violence I commit each and every day.
You see, I’m a girl. I’m nineteen.
And I'm a killer.
This life is all I know. It’s all I want to know. It keeps the s**t buried that I need kept buried. It allows me to live without thinking too much.
Without dwelling on the past.
Until him.
It all changes when an ordinary boy becomes my next target.
And my first love.
I have to choose.
The only life I’ve ever known has to die, or he does.
Either way, I’ll be the one pulling the trigger...

All the Rage is a STANDALONE.





(Goodreads)

Basszus, ne tudjátok meg, mennyire remegnek most a kezeim. Az a kezem, ami még nem sokkal ezelőtt T.M. Frazier legjobb könyvét tartotta. Hihetetlen, hogy ez a nőszemély mindig képes valami újat mutatni. Nem győzöm strigulázni az általa okozott meglepetéseket. Eddig minden könyvéért rajongtam. De ez? Ez a könyv felforgatta az egész világomat. Brutálisan zseniális. Hurrikánként kap fel, hogy aztán csak akkor tegyen le, mikor a történetnek vége van. Mert hogy lerakni nagyon nehéz, az is biztos. Én egy éjszaka alatt kiolvastam, mert féltem, ha félreteszem, lemaradok. Márpedig, én minden egyes aprócska részletét fel akartam fedezni ennek a regénynek. Éppen ezért fennmaradtam éjszaka is. Mi az nekem. És most egyszerűen nem akarom felfogni, hogy vége. Még akarok ezekkel az elvetemült emberekkel partizni. De muszáj búcsút vennem.




Oké, ez az egész értékelés egy nagy hablaty lesz. Mert mit vártok a szerencsétlen olvasótól, aki most szállt le egy ilyen kib@szott nagy érzelmi hullámvasútról? Akit felkapott ez a könyvnek beállított hurrikán? Azért megpróbálok valamit alkotni, de ez nem garancia semmire.

Ez a könyv annyira csavaros, hogy ilyen szinte nem is létezik. Brutális. Tökéletes.
Mikor már azt hittem, nem lehet a dolgokat fokozni, Mrs. Frazier a képembe röhögött, és tekert egyet a történéseken. Én meg csak ültem, ordítottam, hogy mégis hogy merészeli ezt megtenni velem… Ez a n
ő komolyan nem fél a haragomtól.

Szerintem
ő alkotja meg minden idők legjobb karaktereit.
Itt van Nolan. Ez az
őrült, imádnivaló srác pillanatok alatt megvett magának. Ahw, csak pár évvel lennék fiatalabb…
Rage. Nos, már annyira vártam, hogy közelebbr
ől is megismerhessem. Ezt a csajt nagyon nehéz megfejteni, de amikor – vagy inkább, ha – sikerül, minden értelmet nyer. Kedvenc hősnők egyike. Pont.

Mással sajnos nem tudok szolgálni. Annyira várom, mikkel fog még lesokkolni ez a hihetetlen írón
ő

*****
Idézetek
*****
My job was to destroy.

Who the hell was she?
Where the hell did she come from?
Why the fuck was she so pissed off?
Why the fuck am I so goddamn hard?

When all rational thought left and all that was left was the urge. The need.
The Rage.

“You running away from something, Rage?” Nolan asked, catching me off guard.
“No, I stopped running a long time ago.”
Nolan was quiet for a moment. I came around to the front of his chair and he extended his hand out to me. “Well, then. I guess it’s nice to meet you, Rage-not-your-real-name, germaphobe-hypochondriac with anger issues, no last name, not running from anything anymore. I’m Nolan, recently injured, ex-fuck buddy decided to become a cum dumpster online, lost my hockey scholarship, wallowing in self pity, alcohol most certainly is a food group, Archer.”

She didn’t know it yet, but Rage was about to become mine.
In every way.

I’d lost any control I thought I had, and in the process I showed every person there that Rage was most definitely not short for Regina.

I’d never seen anything like the girl in my arms.
Beautiful. Strong. Fierce and Fiery.
A force greater than any storm and twice as destructive.
In some ways, she was naive. Innocent even. In other ways, she was the devil himself.
I’d never wanted anyone more.
I didn’t know how deep her secrets ran, but I had a feeling that if they were as deep as my own, there was a different kind of storm coming. One I hoped we could weather.
Together.

"I'm going to fuck the anger out of you."

Rage was mine and I needed the world to know it.

First, I needed her to know it.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése