2016. július 11., hétfő

Tillie Cole: Deep Redemption (Hades Hangmen, #4)





Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

Sorozat: Hades Hangmen

Fülszöveg: ONLY THROUGH BLOOD CAN THE DEEPEST REDEMPTION BE FOUND…

He was born to ascend.
He was destined to lead.
He was never meant to fail.

Prophet Cain lies broken and defeated on the floor of his cell. A cell he has been thrown into by the one person who was supposed to stand by his side until the end. His flesh and blood, his only companion. His beloved twin brother.

Cain has sacrificed everything for his people. He left the safety and security of his life of study to infiltrate the infamous Hades Hangmen. He lived with them, rode with them, and then betrayed them. All in the name of a faith he can now feel slipping away from him. Like everything else he once held dear…

But then his isolation is broken. Another prisoner is brought to the cell next to his. A woman fighting her own demons and fears. A woman who Cain understands needs him, as he needs her.

As the connection between them grows, so does Cain’s resolve. He will right the wrongs he has done. He will atone for the evil acts carried out in his name. He will save the one he loves…

… Even if the battle takes him to the gates of hell itself.

Contemporary Dark Romance. Contains explicit sexual situations, violence, sensitive and taboo subjects, offensive language, and mature topics. Recommended for age 18 years and up.






Uram, segíts. Nem hiszem, hogy valaha is képes leszek szavakat találni arra, mit ez a könyv, amit Tillie Cole művelt velem. Megint. Nem véletlen, hogy hatalmas nagy kedvencem a hölgy. Minden egyes regényével valami újat mutat nekem, valami olyat, amit még elképzelni sem tudtam. Őszintén megmondva, nem is mertem volna ilyen mélységekre gondolni.
Im
ádom ezt a sorozatot. Minden résznél azt mondom, éppen az a kedvencem. De most kijelenthetem, hogy az eddigiek közül ez viszi a pálmát. Tudtam, hogy fel kell kötnöm az alsóneműt. Megtettem, de ez sem volt elég arra, hogy felkészítsen egy ilyen hullámvasútra. 
Ez a könyv egyszerűen tökéletes. Fel nem tudom fogni, hogy képes arra, hogy egyszerre taszítson le a mélybe, majd húzzon fel az egekig, úgy, hogy mindeközben én minden egyes pillanatát átélem. Veszélyes. Veszélyesen addiktív.

Tillie Cole még nem írt olyan könyvet, amit ne tátott szájjal olvastam volna. Ez a hölgy átlagon feletti. És szerintem ez a regénye a legjobb példa erre. Rengeteg rossz, visszataszító dolgot tár fel benne, a szerelem, a szeretet mégis ott ragyog a viharfelhők mögött. Erre a párosításra egyedül Tillie képes. És bármikor hajlandó vagyok megvédeni eme állításomat.

Biztosan tudtam, hogy Cain/Rider k
önyve rengeteg titokról rántja majd le a leplet. De ténylegesen csak akkor jöttem rá a dolgok miértjére, mikor kicsit leülepedett az olvasás. Mert szinte eufóriában olvastam, faltam ezt a regényt. Ott tartok, hogy nem is tudom, mi lenne velem ezen sorozat nélkül. Szerintem nem lenne kerek a világom. Annyi mindent nyújtott már nekem, hogy két kezemen sem bírnám összeszámolni.
Nem nebántsvirágoknak való, az biztos. Viszont, ha van egy kis vér a pucádban, ki nem hagyod ezeket a káprázatos regényeket.

Már az el
őző részben mondtam, hogy Rider mindent megér. Nem tévedtem. Drágáim, ez az ember…egyszerűen hihetetlen. Annyira fájt érte a szívem, hogy leírni nem tudom.
De tudjátok, hogy ki csalta a legtöbb könnyet a szemembe? Harmony. Ez a n
ő végtelenül erős, bátor, okos, hűséges. Olyan, mint egy tüzes amazon. Rengeteg mindent élt meg, mégis akkor küzdeni akarás lakozik benne, hogy mindenki más elbújhat mellette.
Millió könnycseppet hullattam értük.
És az egész MC. Imádom ezt a csapatot!

Feldolgozhatatlanul nagy élményt nyújtott ez a regény. Sosem fogom elfelejteni.

*****
Idézetek
*****


Who was the real me?
I had absolutely no idea.


The more she spoke, the more I wanted to know her. Her voice, since she had arrived, was my savior. I wanted to look into her eyes and see the fire that she harbored inside. These past few months I had been perpetually cold in my heart. I wondered if she could melt its ice. Silence the loud screams of doubt in my head.


“Tell me,” Harmony whispered. I closed my eyes at the sound of her gentle voice. “Tell me what is wrong. What plagues you?”
What I wanted to confess was on the tip of my tongue. But when I opened my mouth, my soul spoke instead. “I’m lonely,” I said, brokenly. “I’m so damn lonely that I can barely breathe.”


His heart was pure.
His heart was true.


Seeing Harmony force herself to be brave made me lose my damn mind.
I was fucking falling hard.


I had given my heart to this man. A man whose spirit was just as fragile as my own.
And I could save him.

I was determined to redeem him of his wrongs.



Amazon US ~ https://amzn.com/B01IAAIP5S
Amazon UK ~ http://www.amazon.co.uk/dp/B01IAAIP5S
Amazon AU ~ http://www.amazon.com.au/dp/B01IAAIP5S
Amazon CA ~ http://www.amazon.ca/dp/B01IAAIP5S
iBooks ~ https://itunes.apple.com/us/book/deep-redemption/id1133016965?mt=11


ABOUT TILLIE
Tillie Cole hails from a small town in the North-East of England. She grew up on a farm with her English mother, Scottish father and older sister and a multitude of rescue animals. As soon as she could, Tillie left her rural roots for the bright lights of the big city.
After graduating from Newcastle University with a BA Hons in Religious Studies, Tillie followed her Professional Rugby player husband around the world for a decade, becoming a teacher in between and thoroughly enjoyed teaching High School students Social Studies before putting pen to paper, and finishing her first novel.
Tillie has now settled in Austin, Texas, where she is finally able to sit down and write, throwing herself into fantasy worlds and the fabulous minds of her characters.
Tillie is both an independent and traditionally published author, and writes many genres including: Contemporary Romance, Dark Romance, Young Adult and New Adult novels.
When she is not writing, Tillie enjoys nothing more than curling up on her couch watching movies, drinking far too much coffee, while convincing herself that she really doesn’t need that extra square of chocolate.

FOLLOW TILLIE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése