2016. július 1., péntek

Nyereményjáték! - დდდდ 2 polc, 2 nyertes, 2 könyv. #Shelfie დდდდ

Sziasztok!

Mivel nyár van, olyan napos a kedvem, gondoltam, összedobok egy kis nyereményjátékot.
Mert kíváncsi vagyok a Ti könyvespolcaitokra is. Jöhetnek a #Shelfie-k!



დდდდ 2 polc, 2 nyertes, 2 könyv. #Shelfie დდდდ


Szeretnéd megmutatni a világnak a könyvespolcodat, és még nyerni is vele?


Nincs más dolgod, mint a polc képével és a neveddel együtt egy e-mailt küldeni nekem a beccablogja11@gmail.com e-mail címre.
(A Facebook-on is folyik ez a játék, de most itt, a nem Facebook tagok is lehetőséget kapnak.)
A játék három turnusban zajlik:


1. Július 16-ig elkülditek nekem a képeket. Ezekből én itt és a Facebook-on is létrehozok egy albumot.
2. Innentől számítva július 31-ig szavazhattok, majd ekkor megnézzük, melyik 10 polcocka kapta a legtöbb szavazatot.
3. Innentől számítva pedig augusztus 16-ig lehet még szavazni. Másnap hirdettem ki a nyertest.


Nyeremény: általad választott könyv. 

Éljenek a kívánságlisták!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése