2016. június 19., vasárnap

T. Aleo (aka Toni Aleo): Pieces (Patchworks #1)




Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

250 oldal

Sorozat: Patchworks

Fülszöveg: In New York City, an underground society of supernatural beings exists, hidden among everyday humans. They don’t know of our activities or any of our secrets.
The districts of the Works are made up of vampires, wolves, shifters, witches, and I’m in the fifth and arguably most important district, the Patchwork. My father is the leader of our group, and he oversees all of the other factions.

As his only daughter, that makes me the princess of it all. Cool, right? Actually…no.
Sure, I live in a mansion and money isn’t an object, but that doesn’t matter because I can’t leave. I have a guard who follows me around 24/7. My father and three older brothers treat me like I’m a fragile piece of glass, never allowed to take an independent step or make any decisions on my own.
It’s beyond frustrating—especially since my father essentially runs my life.
He says what I do, when I do it, how I do it, and all that jazz. He tests his formulas and new techniques on me. I’m a walking science experiment.
I hate it.
I hate my life here.

But then he comes along: Killian.
He’s just some vampire…or so I thought.

But you’ll have to read my story to find out what I mean. To know my secrets.
Until then, though, allow me to introduce myself. My name is Rebecca von Stein.
And I’m a descendant of Dr. Frankenstein.

Welcome to the Works.




(Goodreads)

Teremtőm, ez mi a fene volt? Húha, vagyok ám bajban, mert rohadtul nem jutok szóhoz… Azt hittem, fel vagyok mindenre készülve. De úgy látszik, ez csak egy téveszme volt. Mert ami ebben a könyvben történt…nos, arra nem is igazán lehetett volna felkészülni. Csak ülök itt, nézek ki a fejemből, próbálom összerakosgatni a kirakós darabkáit, de nem megy. Ez a történet lenyűgözött.
Toni Aleo eddig a hoki kir
álynőjeként volt ismert. De hogy egy fantasy-jellegű könyvet írjon? Remélem, az elfogadható, hogy szkeptikus voltam. Aztán persze rájöttem, hogy ez a nő minden műfajba belead anyait-apait. Most is ez történt. Bumm, jött a Patchworks világa, hozott egy olyan új hullámot, amit remélem, még sokan mások meg fognak lovagolni, hisz szeretnék még nagyon sok ilyen jellegű könyvet olvasni. Csak így tovább, Toni!

R
övidre fogom a dolgot, mert félek, hogy akarva-akaratlanul is spoilert fogok potyogtatni. Mert ez egy olyan történet, ami annyi titkot, meglepetést tartogat, hogy minden aprócska információ is annak számítana. A másik oldal viszont az, hogy legszívesebben napestig beszélnék-írnék róla, mert annyira megragadott, hogy egyszerűen képtelen vagyok kiverni a fejemből.
Imádom Toni Aleo stílusát. Gördülékeny, okos, változatos. Ennek a könyvnek is csüngtem minden egyes szaván. Nem szabad úgy belekezdened, hogy nem tudod befejezni egy ült
ő helyedben. Mert esélytelen felállni mellőle. Én is bevackoltam magam a kis kuckómba, és addig nem jöttem ki, míg a végére nem értem.


A karakterek közül csak egyet emelnék ki, méghozzá Rebekah-t . (Eredetileg az én nevemet is így akarták beírni az anyakönyvbe, de aztán változott a szitu, szóval már csak emiatt is közel került hozzám.) A lényeg az, hogy ez a csajszi az idilli hősnő. Makacs, önzetlen, okos, tesz azért, amit a szíve kíván. Már az első perctől kezdve egy húron pendültünk, ami pedig igencsak ritka tud lenni. Nagyon megszerettem.

A vége az, ami most azonnal folytatásért kiált. Remélem, minél hamarabb jön az a második kötet.

*****
Idézetek
*****

I just want to be a normal nineteen-year-old girl.
But I guess, being a von Stein, I don’t get that option.

Stop looking at him.
No, he is not looking at you.
He is working.
God, he has a great ass.

If I die, at least it will be by my own doing and not out of nowhere.

I feel wanted.
I feel like my life is worth living.

And I don’t know how to live without that feeling.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése