2016. június 18., szombat

Summer Book Tag

Halihó!

A tündéri @Tóth_Orsolya_3 hívott ki erre a tag-re, gyorsan meg is mutatom, miket válaszoltam! (Végre itt a nyáááááááár!!!)



1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Hmm, tudnék egy párat, de akkor legyen egyik kedvenc "nyári írónőm", Bella Andre a porondon!



2. Válassz egy (kitalált) helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak! 

Westeros. 
Csak vicceltem. 
Megmondom őszintén, hogy én nagyon szívesen visszautaznék az időben, hogy részt vehessek az 1896-os Milleniumi Ünnepségen. Hátha belefutok Ambrózy báróba... (Tudom, hogy Richárd az egyetlen kitalált szereplő a regényben, de a hölgyek szerintem átérzik eme vágyam.) De adjatok nekem egy kastélyt, és máris elvagyok egész nyáron.

3. Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni, ami egész úton kitart. Melyik lenne ez? 

Pepper Winters: Unseen Messages. Bármikor újra tudnám olvasni, ráadásul tömör is, szóval jöhet. De így vagyok még a Kathleen E. Woodiwiss könyvekkel is.

4. Nyári szomorúság gyötör - melyik vidám könyv csal biztosan mosolyt az arcodra?

Tara Sivec: Seduction and Snacks, Alice Clayton: Nuts, Alexa Riley-tól bármi, Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook, Karina Halle: Smut, Helena Hunting: Pucked és akkor itt most abba is hagyom. :D

5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé?

Jericho Barrons, Nick Gentry, Ambrózy Richárd, Kagan és még sokan mások. :D

6. A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod?

Jelen pillanatban Rebekah von Stein. De alapjáraton Hangay Milit mondanám.

7. Add tovább a nyári őrületet - hívj ki más bloggereket is a tagre!

Tudjátok, hogy ezek nálam általában megragadnak. Szóval, arra buzdítok mindenkit, hogy bátran töltögessétek ki, akár itt, akár molyon, akár csak úgy!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése