2016. június 25., szombat

Lisa Kleypas: Nem múló varázs (Wallflowers 1.)




Megjelenés éve: 2016. (Again The Magic)

GABO

364 oldal

Fordította: Tóth Gizella

Sorozat: Wallflowers

Fülszöveg: A férfinak adta az ártatlanságát…

Lady Aline Marsden neveltetése egyetlen célra irányult: hogy előnyös házasságot kössön saját társadalmi osztályának egy tagjával. Ehelyett önként odaadta az ártatlanságát az apja birtokán szolgáló John McKennának. A szenvedély hevében elkövetett vétkük megbocsáthatatlan volt… Johnt elküldték a birtokról, Aline-nak pedig a londoni társaságból száműzve, vidéken kellett élnie.

…és a férfi a szerelmét vette el.

McKenna időközben meggazdagodott és visszatért… szemtelenül jóképű és igézőbb, mint valaha. Könyörtelen tervvel érkezett: bosszút akar állni a nőn, aki összezúzta a szerelemről szőtt álmait. De a varázslat kettejük közt fényesebb lánggal ég, mint a kezdet kezdetén. McKennának döntenie kell, véghezvigye-e a bosszúját, vagy kockára tegyen mindent első és egyetlen szerelméért.




Hjaj, a pici szívem. Szerintem ezzel a regénnyel immáron teljesen világos, hogy Lisa Kleypas miért is tartozik nagyon nagy kedvenceim közé. Mert ez a történet olyan dolgok remek keveréke, amit imádok egy igazán megkapó könyvben: érzéki, mély, mégis könnyed, lágy, mint a tavaszi, hűs szellő, kissé vad, mint a tenger vihar idején, kacagtató, mint a bohókás tündérek. Egyszerűen kifejezve: szárnyal tőle a szívem. Igazi kis csodácska ez a szórakoztató irodalom palettáján.
A magyar kiad
ás pedig kívül-belül gyönyörű. Hihetetlen, milyen jólesik ránézni a borítóra, ugye? Én szerintem egy félórán keresztül csak álmélkodtam, miután a kezembe vettem. A fordítás pedig olyan csodálatos, hogy szinte sírni támad kedvem. Nagyon örülök, hogy a Gabo kiadó karolta fel Kleypas-t, és annak is, hogy Tóth Gizella szakértő kezeibe helyezték. Ennél jobb ötlet nem is születhetett volna. Szóval minden hálám a kiadóé. Káprázatos munkát végeztek.

Ehhez persze kellett az is, hogy Lisa írjon egy ilyen kifogástalan történetet. Nem hiszitek el, hogy egy regény ekkora örömet tud okozni egy olvasónak. De aztán elolvassátok ezt, és mindent érteni fogtok.
Én személy szerinte nem bírom levakarni a mosolyt az arcomról. Csudi jó kedvem van. Szabályosan feltöltött energiával. Nem is tudom, hol bujkált eddig el
őlem ez a sorozat.

Im
ádtam benne, hogy a főszál mellett ott volt még egy izgi mellékszál is, ami igazán kerekké tette az egészet. Így nemcsak egy, hanem rögtön két románc is várt ránk. Egyik varázslatosabb volt mint a másik. Ahw, mit mondjak, totálisan belezúgtam ebbe a sztoriba.

A karakterek, ahogy azt már Lisatól megszokhattuk, eszméletlenül komplexek.
McKenna szépen Kev Merripen és Nick Gentry mellé csücsült a képzeletbeli trónon. Ez a pasi. Anyám. Nos, hölgyeim, készítsék szívüket, mert John McKenna kíméletlenül megdobogtatja azt.
Aline-t is imádtam, egy igazi angyal, aki kissé konok és önfej
ű, de hatalmas szívvel rendelkezik.
Livie 
és Gideon is nagy-nagy kedvenceim lettek. Ők ketten voltak a regény fénypontjai.

Nincs m
ás hátra, mint várni a következő részt. Mert ez a sorozat mindenképpen magyarul fog a polcomra kerülni.

*****
Idézetek
****

Egy istállófiú nem beszélhetett egy gróf lányával, még kevésbé mászhatott fel a hálószobája erkélyére. 


- Most azt hiszed, hogy engem akarsz. De ez meg fog változni. Egy nap majd rájössz, milyen átkozottul könnyű engem elfelejteni. Fattyú vagyok. Szolgáló, s még csak nem is a belső személyzet tagja, ha már…
- Te vagy a másik felem. 


- Senkihez sem megyek férjhez, McKenna, csak hozzád – suttogta. – És ha valaha is elhagysz, egész életemre magányos maradok.
McKenna lehajolt hozzá.
- Aline – mondta halk, imádságnak is beill
ő hangon -, sohasem foglak elhagyni, hacsak te magad el nem küldesz. 


(…) – Sandridge bolond, s ha én lennék a helyében, el sem jöhettél volna a vásárba.
- Akkor most hol lennék? – kérdezte Aline szemtelenül. – Gondolom, otthon javíthatnám a kézel
ődet.
- Nem, az
ágyamban. Alattam. 


- Nem félek a fájdalomtól.
A férfi halványan elmosolyodott.
- Akkor is… ön az utolsó ember a világon, akinek ártani szeretnék. 



Sem a végtelen sivatag, sem az eget ostromló bércek, sem a legmélyebb tenger,
Sem szavak, könnyek vagy néma félelem,
Nem tarthat vissza semmi sem, hogy Hozzád visszatérjek. 



- Aludj te is – mormolta Aline a férfi mellkasát cirógatva.
- Nem – mondta McKenna, és mosolyogva puha csókot nyomott a lány halántékára. Hangja rekedt volt az érzelmekt
ől. – Nem, amikor az ébrenlét sokkal több csodát tartogat, mint bármilyen álom. 

4 megjegyzés:

  1. Bajban vagyok. A pénztárcám sírni fog. Vagy inkább én, mert kiürítem szegényt, de az eddig kinézett könyveim mellé ez az újdonság is kell a polcomra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem jársz rosszul! ;) Egyébként megértelek, hihetetlen, mennyi felé lehet költeni...:D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem igazából én tartozok egy hatalmas köszönömmel ezért a csodálatos munkáért <3

      Törlés