2016. június 1., szerda

Havi fejadag - május



Sziasztok!

Hoztam a májusi összesítést. Termékeny hónap volt ez is, akadtak kiemelkedően jó könyvek is, de volt szerencsétlenségem megtapasztalni azt is, hogy nemcsak vidám dolgok köthetőek a könyvbirodalomhoz. De ez egy más téma, most lássuk, mit hablatyoltam össze májusban.




London Miller: Red. - új maffiás kedvenc

Aly Martinez: The Spiral Down - Henry, Henry, Henry...

Pepper Winters: Monsters in the Dark - "gyomorfogatóan" zseniális

Victoria Ashley: Stone - szexi sztriptízes fiúk, 2. felvonás

Cambria Hebert: Taxi - most sem csalódtam az írónőbe

On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik + Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál - sci-fi fan lettem

River Savage: Hetch - remek sztori

Karen Hawkins: A veszély vonzásában - General Press & Karen Hawkins? Ide vele!


Sloane Howell: The Panty Whisperer  - huncut és meglepő

Karina Halle: Smut - a hónap kedvence

Tijan: Evil - áll-lehuppantós

T.M. Frazier: The Dark Light of Day - Mrs. Frazier sosem hazudtolja meg önmagát

Tia Louise: The Prince and the Player - egy nem hétköznapi regény

Marni Bates: Gyilkos a vonal végén - megjegyeztem Marni Bates nevét

Linda Kage: Priceless - Linda Kage ismételten a szívemmel a markában távozott

Jay Crownover: Charged - Jay eddig legjobb könyve

Bethany-Kris - London Miller: Where the Sun Hides (bejegyzés később)

Sawyer Bennett: Sugar Daddy - cruel lady...


Katy Regnery: Dark Sexy Knight (bejegyzés később)

Kristen Callihan: Idol (bejegyzés később)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése