2016. május 17., kedd

Tyler King: The Debt





Megjelenés éve: 2016.

Forever Yours

352 oldal

Fülszöveg: Hadley saved my life . . . and I ruined hers

Hadley's my best friend. We share a house, our friends, a life. She knows all my secrets . . . except one. My desperate need for her is inked on my body, it's the best I can do. But Hadley needs to hear the words . . .

Growing up as foster kids, Hadley made me feel whole-sane. And what did I do? I destroyed our chance to be together. I ran out on Hadley when I should have stayed, and something broke between us. Now I'll do anything to fix it.

I'll never leave her again. I won't ever let her feel afraid again. But the more I try to protect her from my pain, the more I just make things worse. I'm terrified that if I tell her everything, she'll never forgive me. I'm even more terrified that it may be too late to make her mine. I have to try to give her what she needs . . . it's a debt I'm determined to repay.





(Goodreads)

Fúúú, akkor egy mély sóhaj. Életemben először vagyok ilyen helyzetben. Nehéz szülés volt. De rögtön tisztázom is a dolgokat.
Nagyon nem voltam odáig a történetért. És remélem, ezzel a kijelentésemmel senkit sem bántok majd meg, de ez tipikusan olyan regény, amivel nálunk itthon tele van a könyvpiac, és amit oly' sokan szeretnek. De az én szememben az ilyen fajta sztorik nem sokat érnek. Tehát, nevén nevezve a leányzót, ez lenne a negatív oldal.
Ami a pozitív, ami aztán egyensúlyba billentette olykor igencsak gonosz mérlegemet, az nem volt más, mint az írónő stílusa. Első regényes íróknak sosem könnyű. De valahol mindenkinek el kell kezdenie, nem igaz? Szóval, a hölgy valami brutálisan tehetséges. Olyan hihetetlenül jól ír, hogy sokszor el is felejtettem, miért is tűnt olyan elnyújtottnak a történet. Képes volt elfeledtetni velem, hogy ez az első regénye. Erre nagyon kevesen képesek.

Szóval, ez egy tipikusa NA sztori. Semmi új nincs benne. Tucatkönyv. Zéró újítás. Még azt sem mondhatom, hogy a megszokottak közül kiemelkedne.
Nagyon sok olyan dolog van benne, ami tök felesleges volt. Indokolatlan mennyiségű dráma - a végső húzást ráadásul valaki el is spoilerezte nekem, danke schön innen is -, szóval még fordulatnak sem volt nevezhető. Meg egy kicsit már sok is volt. A cselekmény csordogált szépen a maga medrében, jöttek a szokásos sablonnak számító, önmarcangoló fiatalok, akik kemény gyerekkort hagytak maguk mögött, szörnyű dolgok történtek velük, állami gondozásban éltek egy ideig. Sorolhatnám még, de ez szerintem most senkit sem érdekel.

A szereplőket egyáltalán nem tudtam megszeretni.
Utáltam Josh fejében mászkálni. Rengeteg kusza gondolata volt, de van egy olyan megérzésem, hogy nem véletlenül lett ez a történet így, ráadásul az ő szempontjából megírva.


Hadley számomra nagyon semleges volt, akár lehetett volna a kertben egy tuja, akkor sem érdekelt volna kevésbé.
Egyedül talán Asha az, akit ki tudnék emelni ebből a bagázsból. Ez a csaj igazi kis badass volt, nagyon csíptem. De ennyi.

Mégsem tudom szőrös szívvel azt mondani, hogy kukába vele. Nem, mert rengeteg potenciál van benne. Már eleve azt kell is értékelni, hogy valaki kiad egy saját könyvet. Én kimondottan szeretek új írókat felfedezni, most sem bántam meg, hogy Tyler King-től olvastam. Mint már említettem, kiemelkedően tehetséges a hölgy.

Nem merném teljes szívemből ajánlani, de adok rá egy bátorító 4 csillagot. (Pft, mintha bármit is érne a szavam, de ez most jól hangzott.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése