2016. május 21., szombat

T.M. Frazier: The Dark Light of Day + Dark Needs




Megjelenés éve: 2013.


EverAfter Romance

312 oldal

Sorozat: The Dark Light of Day

Fülszöveg: WARNING: This is NOT your typical romance.The story of Jake & Abby contains disturbing situations, graphic violence, sex, strong language, drug use, and all types of abuse.
Homeless, sleeping in a junkyard, and on the run from a system that has failed her over and over again, Abby meets Jake, a tattooed blue-eyed biker with secrets that rival her own. Two broken souls that can't be healed, they can't be saved. Abby and Jake have to decide if they can accept the darkness not only within one another, but within themselves.

If they can accept each other for who they really are they might learn that love isn't always found in the light...




Huh. Ez kemény menet volt. Olyan Frazier-kemény. Ahogy megszokhattuk. Hihetetlen, hogy már elsőre milyen remek dark romance-ot rittyentett össze ez a nőszemély. Tudniillik, ez volt a hölgy első regénye. De már ez is komolyan nagyot ütött. Mondom ezt úgy, hogy én a King sorozatát olvastam először. Gondolom, arra még emlékeztek, az hogy felkavarta ártatlan kis lelkecskémet. Nos, a TDLoD sem tett másként. Ahogy a novellája sem.
Tudjátok, vannak olyan érzések, amiket még csak körülírni sem lehet. A T.M. Frazier- által keltett érzelem-hullámok pedig ebbe a kategóriába tartoznak.
Én szerettem. Neked nem kell.


Szerintem három hónapja már tologatom a könyvet. Kellett, muszáj volt beszereznem papír alapon. És mégsem kezdtem bele rögtön. Nem mertem. A mai napig színtisztán él bennem a King, a Tyrant, a Lawless és a Soulless keltette szélvihar. Nem voltam biztos benne, hogy képes leszek még egyszer elviselni azt, hogy Tracey kitépi a szívemet, és jó #EvilGinger módjára magas sarkúban végigtapos rajta. De aztán emlékeztem arra is, hogy miután a földbe tipor, a legnagyobb gyengédséggel emel ki a piszokból. És döntöttem: amint időm lesz rá, jöhet a könyv. Megszenvedtem, sírtam, tomboltam, nyüszítettem, de a lelkem végre lenyugodott, szabályosan boldog vagyok. Ez a könyv sokszor megríkat, mégis hatalmas örömmel tölt el. Van a keménységében valami gyengédség, ami mégsem teszi nyálassá az egészet. Vad, durva, kíméletlen. Varázslatos, gyönyörű, egyedülálló. Erre is csak Mrs. Frazier képes.

A karakterek tízes skálán minimum ezresek. 
Abby – lányok, ez a csaj erős. Nem más megjátszott, „megtört lelkű” lány. Nem. Ő. Ő, aki még félelmében is a legbátrabb. Ő, aki két lábbal áll a talajon. Ő, aki cselekszik.
Jake – róla legszívesebben ódákat zengenék, ha megtehetném. De nem teszem, nem akarok „nyálas” lenni. A csillag a BBF-ek egén. Ennek a férfinak csak egyetlen hibája van: nem létezik. Ami azért eléggé kardinális, de na. Értitek.
De tudjátok, miben rejlik ennek az írónőnek a zsenialitása? Abban, hogy képes elérni, hogy te magad is meg akard ölni a rosszfiút. Nagyon komoly személyiséggel ruházza fel még a sötét szereplőket is.

Ami a novellát illeti, a teljes regénynél megtapasztalt, brutális energiák ebből is csak úgy áradtak. Ez a novellácska, a maga 90 oldalával megállná a helyét bármilyen nagyobb kaliberű regény mellett. Csillagos ötös. (A végén ennél a ’They call me King’ dolognál sikítottam a röhögéstől. És belém nyílalt egy érzése, miszerint újra kéne olvasnom azt a sorozatot is.

Minden elismerésem T.M. Frazier-é.


*****
Idézetek
*****


For the first time in a long time a bit of something I was unfamiliar with crept up inside me.
If I hadn’t known better, I’d have thought it was hope.


“Bee, how come I can’t touch you?”
“Because you can’t.”



“If you ever disappear on me, I would track you to the ends of the Earth and back. I will always find you, Bee. Always.”




I was in love with the angel and in lust with the devil. If I were honest with myself, I’d have to say that I was in love with the devil, too.


***********************************

I didn't want to run, didn't want to live without her anymore.

So I decided not to.

Love in general was a sketchy concept. Instant love was just fucking ridiculous.

Until her.


The only thing with a stronger pull than the monstrous need to take the life of another was the pull of Abigail Ford.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése