2016. május 20., péntek

Tijan: Evil





Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

Fülszöveg: You know that group of people in school that everyone fears? Popular. Beautiful. The in-crowd?
That was my family. Kind of.

We were above that group. We held court over everyone else. We were the best looking. We were the mysterious and elusive ones. Most of the girls wanted to (and did) date the guys, but they didn’t want to be one of us. They couldn’t be. They were our prey.

We were the feared.

But like every family, nothing is as it seems. That was my truth.

Kellan was in his own league. He was our leader and he was the one no one messed with. No one dared. He was ruthless, powerful, and no one could match him…

Except for me.

I was about to find out just how different I was from my family.



Igen, jól látjátok. Végre valahára Tijan könyvet olvasok! Oké, ehhez most nagy lökés volt az írónő Wattpad oldalán eleresztett Evil-áradat. Igaz, csak az első pár fejezetet olvastam el, hisz addigra bejelentette, jön könyv formájában is. Én meg kb. a 'hell, yeah' érzésben tobzódtam. Ez a könyv még vázlatként is zseniális volt, hát még egész könyvként.
Egyszer
űen nem bírtam másra koncentrálni. Olyan mélyen a tudatomba itta magát, hogy semmi más nem érdekelt. Sötét, mély, érzéki, meglepő. Kell ennél több?
Első Tijan könyvem volt. Köztudott, hogy a hölgy az egyik legelismertebb erotikus író. És mégis, nekem az kellett, hogy írjon egy paranormális könyvet ahhoz, hogy végre rászánjam magam és olvassak tőle. Milyen jól tettem, hogy hallgattam a kisördögre, aki a vállamon csücsült.

Nagyon szeretem a démonos-angyalos-vámpíros – mondjuk ki, paranormális – témát. Tijan pedig behozott ebbe is egy kis frissességet. Rettenetesen érdekes légkör vette körbe végig a történetet. Egyszerűen nem sikerült megfognom, mi is lehet az, ami ennyire különlegessé tette a könyvet. Felejthetetlen élménnyé vált. Rögtön magába szippantott. Veszélyes, szóval csak óvatosan bánjatok vele. Semmi sem az, aminek látszik.

Shay szerintem egy igazán szerethető hősnő. Kicsit bizonytalan – ki ne lenne az ilyen helyzetben -, olyan kis szürke egéréknek tűnik, de annál nagyobb személyisége van.
Kellan pedig lehetetlenné tette, hogy ne habarodjon belé az ember lánya.
Volt egy-két meglepetés a szereplőkkel kapcsolatban, amire nem számítottam. Ez maradjon is a jövő titka.
A végét szerettem a legjobban. Majd meglátjátok, miért.

*****
Idézetek
*****

“This is what you want? This is what you live for? You want to fight me?” I whispered.

“No, Shay. I don’t want to fight 
you. 
I want to make you alive. I want to see what you can do.”

---
“Ez az, amit akarsz? Ezért élsz? Harcolni akarsz velem?” – suttogtam.
“Nem, Shay. Nem akarok harcolni.
 Azt akarom, hogy élj. Látni, hogy mire vagy képes.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése