2016. május 28., szombat

Sawyer Bennett: Sugar Daddy (Sugar Bowl #1)





Megjelenés éve: 2016.


290 oldal

Loveswept

Sorozat: Sugar Bowl

Fülszöveg: Sela Halstead lost her innocence in a way that no sixteen-year-old should ever have to endure. She’s spent years trying to forget that night even while wondering about the identities of the monsters who brutalized her—until a telltale tattoo flashes across Sela’s TV screen. The incriminating ink belongs to Jonathon Townsend, the millionaire founder of The Sugar Bowl, a website that matches rich older men with impressionable young women. Obsessed with revenge, Sela infiltrates Townsend’s world, only to come face-to-face with a tantalizing complication: Beckett North, his charismatic business partner.
The tech mastermind behind The Sugar Bowl, Beck always gets what he wants, in business and in bed. And yet, for a man who’s done every dirty thing imaginable, there’s something about the naïve, fresh-faced Sela that sparks his hottest fantasies. Because with her, it’s not just about sex. Beck opens up to her in ways he never has with other girls. So why does he get the feeling that she’s hiding something? In a world of pleasure and power, the shocking truth could turn them against each other—or bind them forever.

Note: Sugar Daddy ends on a cliffhanger. Sela and Beck’s story continues in Sugar Rush and Sugar Free!



Hogy mi? Ez meg mi a jó büdös fene volt? Sawyer, tudtam, hogy baromi kegyetlen vagy, de ez még tőled is sok(k) volt. Most rohadt dühös vagyok rád. De inkább ilyen zseniális könyvekkel bánts meg, mint hogy valami rosszat írjál.
Huh, nem térek magamhoz. Itt ülök, bámulok ki a fejemb
ől, miközben megpróbálok valamilyen kis bejegyzést rittyenteni. Most teszem meg, mert később is ugyanennyire a történet hatása alatt leszek.
Basszus,
én mindenre gondoltam, csak erre nem. Nem elég, hogy a könyv végig pengeélen táncoltat, a végére kellett egy olyan helyes kis cliffhangert biggyeszteni, hogy a szerencsétlen olvasó napokig kómába essen tőle.
Sawyer Bennett be
újított. És tette ezt a legmagabiztosabb módon. Gyilkos könyvet írt a hölgy.


Megmondom őszintén, nem tudtam nem is érdekelt mivel állok szemben. Elég volt nekem az írónő neve, máris kattant az egér az előrendelés gombocskán. Mielőtt belevágtam, átslisszantam a fülszövegen, megfogtam a fejemet, felsóhajtottam, hogy már megint? Miért kell mindig a nemi erőszakkal dobálózni? De azért megadtam az esélyt. Az állam pedig a padlót súrolja. Erre aztán végképp nem számítottam. Valószínűleg sokakban ellenérzést vált ki ez a Sugar Daddy-s dolog, de ebben a történetben ez úgy tudott jelen lenni, hogy szinte észre sem vettem. Meg engem amúgy sem érdekel.

Ez a regény mindent felvonultat. Van itt izgalom, szenvedély, érzelem, humor. Amolyan „sawyeres” könyv. (És még mindig nem tudok magamhoz térni, elnézést.)

Akik olvastak már Bennett-től, tudják, zseniális karaktereket alkot. Most sem volt ez másként.
Sela az egyik legjobban felépített hősnő. Talpra állt, bosszút esküdött, de képes reális gondolkodni.
Beck pedig
OMG, I need this man! Upsz, bocsi. Szóval, ez a csávó a bizalmatlanságát leszámítva TÖKÉLETES. De erre az egy hibájára is biztos van valami indok…

Épp a rengeteg kérdés miatt t
űkön ülve várom a második részt!!!!!!

*****
Idézetek
*****
Even if I get caught and spend the rest of my life in prison, it will be better than living with myself having not done anything at all.
Watch out, Mr. Townsend. Your time is almost up.

I’m exploring something deeper with one woman.
This woman to be exact.

” You’re too sweet to me.”

“You make it easy.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése