2016. május 8., vasárnap

Pepper Winters: Monsters in the Dark (Monsters in the Dark #1-3)







Megjelenés éve: 2014.


Magánkiadás

800 oldal

Sorozat: Monsters in the Dark




Fülszöveg: TEARS OF TESS
"My life was complete. Happy, content, everything neat and perfect.
Then it all changed.
I was sold."

Kidnapped. Drugged. Stolen. Tess is forced into a world full of darkness and terror.


QUINTESSENTIALLY Q
"All my life, I battled with the knowledge I was twisted... fucked up to want something so deliciously dark. But then slave fifty-eight entered my world. "

Q may be a monster, but he's Tess's monster.


TWISTED TOGETHER
"After battling through hell, I brought my esclave back from the brink of ruin. I sacrificed everything--my heart, my mind, my very desires to bring her back to life."

Q gave everything to bring Tess back. In return, he expects nothing less.

**Not recommended if you don't enjoy dark romance, angst-filled plots, and BDSM.




Wow. Wow. Nincsenek szavak. Uramatyám, ilyen nincs. És mégis van.
Voltatok már úgy egy - vagy több - könyvvel úgy, hogy egyszerűen nem hagyott nyugodni? Hogy addig piszkált, míg le sem merted tenni, nehogy beszóljon megint? Hogy féltetek, ha nem olvassátok, történni fog benne valami, ti meg jól lemaradtok, mint a borravaló?
Nos, ez a sorozat, így egy könyvbe sűrítve ezt tette velem. Nem bírtam abbahagyni. Életemben nem voltam még ennyire valami függője. Szinte mérgező, annyira jó.
Nem, soha a büdös életben nem fogom azt mondani, hogy ajánlom. Mert egyszerűen nem mindenkinek való. Fel kell hozzá nőni. Nem leányálom. De higgyétek el, még mindig több az ilyen dolog, mint a rózsaszín szivárványmező. Amúgy is csak egy fikció. És zseniális. Pepper Winters az egyik legsötétebb elme, akitől valaha olvastam. Ebben a témában eddig mindent visz. (Igen, az általam annyira imádott K. Webstert és C.J. Robertset is lenyomta, bumm.)

Féltem, rettegtem elkezdeni. Rettegésem megalapozott is volt. Ezen sorozat minden egyes része borzongatóan zseniális. Mikor már azt hiszed, mindent láttál, Pepper villant egyet, te meg kapargathatod az állad a padlóról.
Konkrétan ott tartok, hogy legszívesebben végigordítanám, végigkáromkodnám ezt a bejegyzést. De maradok megszokott, kifinomult nőiességemnél - hah, ne nevettess -, és viselkedni fogok. Ami szinte lehetetlen, mert tényleg inkább odakint dobálnám a kavicsokat patakba...Annyi indulat dúl most bennem. Ennyire még egyetlen könyv sem akasztott ki. Itt nem is egy, rögtön három. És akkor még május végén jön majd a novella is...No, ne szaladjunk ennyire előre.


Mikor elkezdtem a TEARS OF TESS-t, tudtam, hogy ez a sorozat nekem íródott. Imádom a dark romance műfaját, Pepper Winters pedig az Unseen Messages-sel bizonyította, hogy tud írni. Biztosra vettem, hogy ebben a témában sem hagy majd cserben. Nem is tett ilyet. Basztimanó, ez a nőszemély valami brutálisan tud! Első regényre egy ilyet meghúzni....Káprázat.

Aztán áttértem a QUINTESSENTIALLY Q - ra. Itt kb. csak hápogni tudtam. Már tényleg el mertem hinni azt, hogy ezek ketten vígan ellovagolnak a naplementébe. A nagy tehénvigyort, azt! Hűű, erre a történetre szavak sincsenek.

Végül jött a TWISTED TOGETHER. Minden. Egyes. Szaván. Csüngtem. Nem volt megállás. A leghosszabb rész, mégsem éreztem azt, hogy már viszket tőle a hátsóm. Megunhatatlan. Ismét zseniális.

Olyan szinten láncolt magához mindegyik történet, hogy egyszerűen nem akartam letenni őket. Komolyan, mintha valami bűbájt bocsájtott volna rám...Mocskos boszorkány. Most már értem, miért övezi ekkora üdvrivalgás ezt a sorozatot. És alá is tudom ezt támasztani.

Na, a szereplők.
Két ilyen komoly személyiséggel rendelkező karaktert még nem élt a könyves társadalom. Olyan egyediek, hogyha akarná valaki, akkor sem tudná lemásolni. Pepper szívéből érkeztek, egyenesen onnan kínálta őket tálcán nekünk. Fergetegesek.
Q Mercer-ből kérek én is egy példányt. Nem, nem érdekel, hogy egy cseppet - mi van? oké, nagyon - elcseszett, mikor olyan kimondhatatlanul gyönyörű a szerinte nem létező lelke. (És az a sok francia beszéd. Meow.)
És Tess. Ez a csaj megérne egy misét. Szerintem sokan nem szeretik őt. Én igenis mellette állok. Azt mondom, hogy minden idők egyik legfaszább - pardon - hősnője. Nagyon a szívemhez nőtt.

Mit mondhatnék még? Talán egy pár tanácsot adhatok:mindenképpen +18-as könyv, ehhez mérten olvasd el. Sötét, nem hamavaspónik ugrálnak szivárványról szivárványra, kutya egy világ ez. De ha imádod a sötétséget, kérlek, olvasd el, és aztán írd le, mit gondolsz róla. Pusszantás!

*****
Idézetek
*****

TEARS OF TESS

They didn’t care who I was. Only what I was becoming.
Something to be sold.
---
Nem érdekelte őket, ki vagyok. Csak az, hogy kivé válok.
Egy olyan valakivé, akit majd eladnak.

“You don’t think my future is any of my concern?”
“No. Because your future is mine.”
---
“Nem hiszed, hogy az én dolgom, mi lesz a jövőmmel?”
“Nem. Mert enyém a jövőd.”

QUINTESSENTIALLY Q

Tess had changed.
And I feared I’d never get her back.
---
Tess megváltozott.
És attól félek, már sosem kapom vissza.

TWISTED TOGETHER

She’s my fucking queen.
---
Ő a kibaszott királynőm


“You truly are my master. Not because of the power you have over me, but because of the power you give me.”
“Tényleg te vagy a mesterem. Nem amiatt az erő miatt, amit felettem gyakorolsz, hanem amiatt, amit adsz nekem.”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése