2016. május 18., szerda

Karina Halle: Smut





Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

315 oldal

Fülszöveg: What happens when the kink between the pages leads to heat between the sheets?
All Blake Crawford wants is to pass his creative writing course, get his university degree, and take over his dad’s ailing family business. What Amanda Newland wants is to graduate at the top of her class, as well as finally finish her novel and prove to her family that writing is a respectful career.

What Blake and Amanda don’t want is to be paired up with each other for their final project, but that’s exactly what they both get when they’re forced to collaborate on a writing piece. Since Amanda thinks Blake is a pushy asshole (with a panty-melting smirk and British accent) and Blake thinks Amanda has a stick up her ass (though it’s a brilliant ass), they fight tooth and nail until they discover they write well together. They also may find each other really attractive, but that’s neither here nor there.

When their writing project turns out to be a success, the two of them decide to start up a secret partnership using a pen name, infiltrating the self-publishing market in the lucrative genre of erotica. Naturally, with so much heat and passion between the pages, it’s not long before their dirty words become a dirty reality. Sure, they still fight a lot, but at least there’s make-up sex now.

But even as they start to fall hard for each other, will their burgeoning relationship survive if their scandalous secret is exposed? Or are happily-ever-afters just a work of fiction?


(Goodreads)

Mi a…? Emberek, ez mi a jószagú tevepata volt? Úúúú, nem jutok szóhoz! Valami istenkirály könyvet fogtam magamnak. Köpni-nyelni nem tudok. Húúú, drágáim, ezt ki ne hagyjátok!
Els
ő Karina Halle történetem, de ha a többi is ilyen brutálisa jó, azokat sem fogom kihagyni.
Tudjátok, mit vártam? Egy nagy smut-ot. Kekszhegyeket. Oké, meg is kaptam, de pompás selyem köntösbe burkolva. Szanaszét röhögtem a senekem. Konkrétan ott tartottam, hogy munkahelyen, a vonaton sírtam a nevetést
ől. Ez egy olyan könyv, ami miatt szem nem marad szárazon, rekeszizom nem marad torna nélkül.
Már a borító és a fülszöveg megjelenésekor kacérkodtam ezzel a könyvvel. De arról nem volt szó, hogy egy pillanatra sem tudom majd letenni!
Karina Halle-nak olyan humora van, ami az utánozhatatlan kategóriába csücsült be. Egy dologgal már azonnal meg is fogott magának. Hogy mivel? Lássuk!



Életem fonalai, itten vannak ám keményen brit utalások! Első a sorban pedig nem más volt, mint Tom Hiddleston. Motherfucking Loki. Akik ismernek, tudják, hogy élek-halok a brit színészekért. Ezzel el is árultam, hogy nem ő lesz az egyetlen, aki szimbólummá válik a történetben. De ehhez tessék elolvasni a sztorit. Én kész voltam, konkrétan a földön fetrengtem minden egyes pillanatában.

Amit a legjobban bírtam benne, az az volt, hogy ez a mókázós oldal abszolúte nem ment a szenvedélyesség rovására. Ami pedig nem nyomta agyon magát a történetet. Remek körforgást hozott létre az írón
ő, sokan tanulhatnának tőle.

Én megkockáztatom, hogy minden ízében tökéletes volt. Nálam már általában az plusz pont, ha nincs egy könyvben nyáldrámázás. (Ezt a szót nem húzza alá a Word, ergo: mától létezik. Csók a családnak.) Hát, most sem volt jelen a felesleges műbalhé. Igen, szereplőink sok minden elszúrnak, de remek meglátásaiknak köszönhetően pikk-pakk megoldódik minden.
Minden egyes apró rezdülése a lelkembe itta magát. Pedig tényleg nem szívszorítóan, különleges gyönyör
ű. Simán szórakoztató, arcpirító, feledhetetlen.

A szereplőkért rajongok.
L
ányok, bugyit készíteni, mert Blake nem hagy senkit és semmit szárazon. Imádom. És brit. Köszöntem.
Amanda pedig egy olyan csaj, akivel a való életben pillanatok alatt legjobb barátn
ők lennénk. Bírom, hogyan jár az agyacskája.
Cs
íptem még Amanda csajait, Rio-t és Ana-t, meg Blake öcsikéjét, a gyík Kevint is. Mindenki hatalmas arc volt.

A vége pedig egyszer
űen annyira illett magához a történethez, hogy az egyik legjobb befejezés, amit valaha olvastam.
Emelem kalapom, ezennel t
ávozom. (Pszt, ne felejtsétek elolvasni!)

*****
Idézetek
*****

Even if he’s good in bed, how the hell does he even get you there?
---
Még ha jó is az ágyban, hogy a fenében jut el odáig?

I’ve learned a lot in my twenty-three years.
How to eat pussy like a champ.
How to lie through my teeth.
How to cook a brilliant spaghetti Bolognese.
---
Sokat tanultam ezalatt a huszonhárom év alatt.
Hogyan nyaljak puncit, mint egy bajnok.
Hogyan hazudjak szemrebbenés nélkül.
Hogyan készítsek zseniális bolognai spaghettit.

“Tom Hiddleston,” (…) “He’s my type.”
“Who? Is he your classmate?”
(…) “I wish. He’s a British actor. Loki, from Thor and The Avengers.”
(…) “Oh, Amanda, you really are a nerd.”
---
“Tom Hiddleston.”(…) “Ő az esetem.”
 “Hogy kisoda? Ő az osztálytársad? ”
 (…) “Bárcsak az lenne. Brit színész. Ő Loki a Thor-ból és a Bosszúállókból. ”
(…) “Ó, Amanda, hogy te mekkora gyík vagy.”

“Caffeine is better than alcohol.”
“That’s not what Hemmingway said.”
“Hemmingway shot his own head off,” I remind him. “And I believe his quote was write drunk, edit sober. We’re plotting and reading, practically editing.”
“You’re no fun, anyone ever tell you that?”
---
“A koffein jobb, mint az alkohol”
“Hemingway nem ezt mondta. ”
“Hemingway fejbe lőtte magát” – emlékeztetem.
“És, ha jól emlékszem, az idézet úgy szól, hogy: írj részegen, szerkessz józanul.”
“Nem vagy muris, mondták már?”

His smile is infectious.
Then again, so was the plague.
---
A mosolya fertőző.
A pestis is az.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése