2016. május 12., csütörtök

Blogger Identity Tag

Sziasztok!

Tudom, ígéretemmel ellentétben igencsak ritkán töltögetek ki Book Tag-eket, de mint mindig, Lexa, a One More Page blog bloggerinájának kihívására most sem tudtam nemet mondani. A kisasszony ITT mutatja meg közelebbről magát és blogját.



1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?


2015. január 1. a nagy dátum. Képes vagyok megálmodni dolgokat, így mikor egy éjjel arra riadtam, hogy nekem mindenképpen blogon kell továbbadnom
őrült gondolataimat, tudtam, hogy be kell izzítani a rakétákat.

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?


Hébe-hóba akadt egy, de általában mindegyiket lelegyintettem. Volt egy könyves és egy kézm
űves. Ezekre tisztán emlékszem.

3. Miért pont könyves blogot írsz?


Arról írok, ami nagy szerepet játszik az életemben. Jelen esetben ezek a könyvek. De ha már itt vagyunk, elárulok egy jöv
őbeli tervet is: szeretnék elkezdeni valami sporttal foglalkozó blogocskát is. Élménybeszámolók, vélemények, minden, ami éppen bevillan.

4. Honnan jött a blogod nevének az ötlete?


Funny. Kiskoromban vörös hajjal rengettem a világot. Id
ővel ez már átment barnába mit ne mondjak, öregszem -, de még akadnak olyanok, akik a Vöri becenevet használják. A Little Red Riding Hood-ból – ami nálunk Piroska, és az egyik kedvenc mesém – pillanatok alatt megszületett az átmenet, amire abban a pillanatban azt hittem, hogy tök egyedi, mikor is kiderült, hogy kb. csak ötezer ilyen létezik szerte a nagyvilágban. Ezt hívják pofára esésnek, igaz?


5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?

Becenevemen. Ami ergo a sajátom, tehát nem álnév, ugye? Azért a sztorit elmondom: semmi extra, így szólít ma már mindenki – szerencsére megszabadultam a Rebustól (ha valaki fel meri használni ellenem, ellopom a hörcsögét!) -, így ezzel ragadtam meg. Eredeti verzió a beathag volt, ami a Rebekah gael formája, és amit molyon is megszokhattatok t
őlem.

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?


Mivel vizuális típus vagyok, valamilyen képet mindig kaptok.
A felépítés is általában ugyanaz, felülre kerülnek a könyv adatai és a borító, aztán jön egy kis fangirl, vagy éppen anti-fangirl mód, esetleg leírom, hogyan találkoztam össze a könyvvel. Aztán jöhet a lecsó. De egy dolog mindig biztos: NEM ÍROK SPOILERES bejegyzést! Még magát a cselekményt sem írom le. Épp azért olvasunk, hogy ezekre magunktól jöjjünk rá. Sosem voltam, sosem leszek híve az ilyesfajta értékeléseknek.
Ja, és általában kerülöm a hangulatjeleket is. (Itt azért ellőttem párat, lássátok, nem vagyok faarc.)


7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?


Ezek csak úgy bevillannak. Van, mikor csak fogok egy egyszer
ű hátteret, rápattintom az idézetet, kicsit felturbózom, és showtime!

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?


Én már kettőt is rendeztem, de ez még nem tesz nagy kutyává.
Szeretek játszani, játszatni. Viszont nem vagyok híve a lájk-kér
ős dolgoknak. Persze, jól esik, meg először azért így könnyebb felmérni az igényeket is, de inkább úgy vagyok vele, hogy a Ti véleményetekre jobban kíváncsi vagyok, így szeretek helyette kérdezgetni.

9. Recenziós könyveket olvasni?


Külföldről igen, magyarul pedig a Hystoricum kiadó által ért nagy megtiszteltetés.

10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?


Anyukám els
ő reakciója: Életem, remélem, ott nem káromkodsz annyit, mint itthon.” Bocsi, anyu, én tényleg megpróbálok minden tőlem telhetőt

A bar
átaim mindenben támogatnak, épp ezért ők a legnagyobbak!
Nagyon sok
új embert is megismerhettem a blog által, akik szeretik is, amit itt nyöszörgök. 

Hát, ennyi lettem volna mára. Ha van kedvetek, bátran töltsétek is ki, kíváncsi vagyok, ti hogy álltok ezekkel a dolgokkal. ;)



2 megjegyzés:

  1. Kedves Becca!
    Tetszett a TAG, vinném ha nem gond :) Persze megjelöllek forrásként a bejegyzésben!
    A sportos blog érdekelne, milyen sportról csinálnál? ^^
    Egyébként érdekes, hogy pont az év első napján találtad ki, hogy blogot akarsz vezetni, és amúgy tök jó szerintem, mert minden év kezdete hoz valami újat az embereknek, jelen esetben neked a blogot.

    További sok sikert a blogoláshoz és szép napot! ;)
    Luminis
    /unibookworm.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luminis!
      Örülök, hogy tetszik, és persze az is örömmel tölt el, hogy ki is töltöd!
      Hmm, a sportos blog elsősorban a jégkorong csodáiról szólna, de minden jöhetne, ami sportélmény. :3
      Igen, tényleg pont jól jött ki. :D

      Köszönöm, neked is sok boldogságot, kitartást a bloghoz!❤ (Azt hiszem, aktív olvasó leszek. ;) )
      Becca

      Törlés