2016. április 25., hétfő

Top5 - eltolódott olvasások



Sziasztok!

Ismételten új rovat érkezik, amint láthatjátok, ez a Top5 nevet kapta. Minden hónapban összeszedek valamilyen szempont szerint öt regényt, és megmutatom nektek a kis listácskát.

Ebben a hónapban azt az öt regényt vettem elő, amik már régóta - némelyik már megjelenés óta - megvoltak, de csak jóval később értem el odáig, hogy el is olvassam őket.




🎀 1. Katy Regnery - The Vixen and the Vet


Egyértelmű, hogy a lista első eleme. Ez volt talán életem első e-könyve, 2014-es megjelenés, rögtön a publikálás után már az olvasómon landolt, és csak idén olvastam el. Bumm.

🎀 2. Tillie Cole - It Ain't Me, Babe


Ez amúgy igaz Tillie Cole minden könyvére. Bármelyiket elolvashattam volna már vagy ezer éve, de ezzel szemeztem, ez volt az első könyvem tőle - jó sok idő elteltével. És azóta nincs is megállás.


🎀 3. Kresley Cole - The Professional


Dobogós. Régóta ajánlgatták, Cole amúgy sem okozott még csalódást, mégis jóval a megszerzés után kerítettem sort rá.

🎀 4. Bethany-Kris: The Arrangement


Bethany-Kris neve garancia. Mégis csak húztam-vontam legelső maffiás regényét. Már bánom.

🎀 5. Karen Marie Moning: Keserű ébredés


Régóta szemezgettem KMM munkáival, sokan mondták, JB-t én sem úszom meg száraz bugyival, aztán most már nagyon bánom, hogy eddig tologattam. Mert azóta színtiszta fájdalom várni az új részeket.

Nektek esetleg vannak ilyen könyveitek?




4 megjegyzés:

  1. A Tündérkrónikákat én is sokáig tologattam, az első rész után abba is akartam hagyni picit, de gyorsan meggyőztek, hogy ne tegyem. Akkor mázlim volt, hogy mind az 5 könyv megvolt magyarul. Aztán jöttek a spin-off részek, most pedig eszem a kefét, mert az Iced-on kívül a többit nem adták ki magyar nyelven. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyből vetettem magam utána bele. :)
      Fúúú, nekem is nagy szívügyem ez a sorozat. Annyira sajnálom, hogy nem adják ki magyarul őket, mert KMM részről részre zseniálisabbat alkot.

      Törlés
    2. Amikor pár hónappal ezelőtt életre kelt a magyar kiadója, annyira örültem, mint majom a farkának. Most meg már megint hallgatnak. Ajj... :/ De a remény még mindig él bennem. :)

      Törlés
    3. Igen, az tényleg bizalomra adott okot. Én a Maya Banks-féle sorozattal is direkt a magyar kiadásra várok....
      Addig jó, még remény van. ;)

      Törlés