2016. április 9., szombat

Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook (Wingmen Inc., #1)




Megjelenés éve: 2016.

Skyscape

290 oldal

Sorozat: Wingmen Inc.

Fülszöveg: Wingman rule number one: don’t fall for a client.

After a career-ending accident, former NFL recruit Ian Hunter is back on campus—and he’s ready to get his new game on. As one of the masterminds behind Wingmen, Inc., a successful and secretive word-of-mouth dating service, he’s putting his extensive skills with women to work for the lovelorn. But when Blake Olson requests the services of Wingmen, Inc., Ian may have landed his most hopeless client yet.

From her frumpy athletic gear to her unfortunate choice of footwear, Blake is going to need a miracle if she wants to land her crush. At least with a professional matchmaker by her side she has a fighting chance. Ian knows that his advice and a makeover can turn Blake into another successful match. But as Blake begins the transformation from hot mess to smokin’ hot, Ian realizes he’s in danger of breaking his cardinal rule.…





Hát, kapaszkodjatok meg, ez valami kibebaszottul remek volt! Rachel Van Dyken egyszerűen fenomenális. Annyira keni-vágja ennek a műfajnak minden elemét, hogy legszívesebben csak tőle olvasnék ebben a témában. Nos, rom-com könyvvel van dolgunk, ami ugyebár a vicces romantikus sztorit fedi le. De ez a történet minden eddig ismert közül kiemelkedik. Már az első mondatnál azt éreztem, jobb, ha felkészítem a rekeszizmaimat, mert szanaszét fogom röhögni magam. Nem tévedtem.
Azt is bevallom, hogy nem olvastam fülszöveget. Van, amikor az író már garancia. Meg bejött a cím is. Rögtön félsiker.

Nem hazudok, ha azt mondom, nem bírtam letenni. Ez a vicces, megkapó szerelmi történet olyan magával ragadó, hogy nem is nagyon akar az olvasó megválni tőle.
Konkrétan nem bírom levakarni a képemről a vigyort. Zseniális, milyen könnyed ez a sztori, mégis annyi mindent ad, hogy így olvasás után majd' szét csattan a szívem. Ja, csattan. Mert miért is ne?

I was the Grinch whose heart grew three sizes. I looked down.
Or maybe it was just my cock.
---
Én voltam a Grincs, akinek a szíve a háromszorosára nőtt. Lenéztem.
Vagy, lehet, hogy csak a farkam volt.


A történettől kezdve a szereplőkig minden annyira jó volt, hogy semmivel sem lehet összehasonlítani. Nem is tudom, Rachel totálisan egyedi. Talán Helena Hunting humora az, ami így megfogott magának. Annyira szeretek tőlük olvasni, hogy nem győzöm begyűjteni a könyveiket. Már csak idő kéne...De ez egy másik téma.

Mi tetszett a MP-ben? MINDEN. Nem tudok semmi konkrétat mondani. Pedig tényleg nem vagyok oda az NA regényekért mostanában. De Mrs. Van Dyken ezzel tartolt.

For the first time in my life, I wanted a girl that wasn’t mine to have.
And it sucked.
---
Életem először akartam egy lányt, aki nem lehet az enyém.
Szívás.

Azért plusz pacsi, hogy pasi szemszöges az EGÉSZ. Ilyet akarok, még nagyooon sokat.

Egyértelműen narrátorunk, Ian viszi a hátán a történetet. Annyira imádtam a fejében motoszkálni, annyi jó, annyi mókás gondolata volt, hogy csak úgy húzott maga után.
Blake-et is nagyon szerettem, helyes kiscsaj.
Abszolút kedvencem kettő van: Lex és Gabi. Ezekből mi fog kisülni...

Oké, nemsokára megjelenik a második rész is, csak kibírom addig valahogy. Nagyon nehezen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése