2016. április 19., kedd

J.J. McAvoy: That Thing Between Eli and Gwen





Megjelenés éve: 2016.

NYLA

299 oldal

Fülszöveg: **A multicultural new adult romance from bestselling author, J.J. McAvoy**
Eli thinks he’s found the perfect woman to be his wife. She’s a doctor, like he is. She’s brilliant, like he is. And she’s wealthy, like he is.

Gwen thinks her fiancé is the perfect man. He’s handsome, successful and he was her first…

But when Eli’s bride runs off with Gwen’s fiancée on his wedding day, they are left to pick up the broken pieces of each other...





Wííí, lőjetek le, lőjetek le! Legjobb J.J. könyv. Ever. Anyám, hogy én mennyire élveztem minden pillanatát! Hú, de sok minden kavarog bennem. Annyira nagyooon jó volt, hogy hiperventillálok...Bumm, placcs, végem. Zseniális. Holott, ezzel még én sem számoltam. Már írtam magamban a beszédet, hogy ez egy olyan könyv, ami tényleg csak szórakoztatásra íródott, hogy végre nem kell azt hesszelned, hol jön a csavar, mert minek is az ide, mikor már ezzel a rém jó sztorival képes lenyűgözni. Nos, J.J. beintett, mert hozott egy olyan csavart, hogy Hápi Kacsa hozzám képest napközi kisdiáknak számított. Erre szoktam mondani, hogy gonosz húzás. Mert nem számítottam rá, így megijedtem. Komolyan betojtam. Pedig tényleg nem kell nagy cuccra számítani, de akkor is váratlanul ért. Azt hiszem, ebben rejlik az írónő zsenialitása.
Tyú, na, lássunk neki valahogy ennek az értékelésnek.

Már a fülszöveg is mekkora fogás. Oké, olvashattunk már ilyet - én mondjuk személy szerint még nem -, de én elsősorban J.J. McAvoy nevét vettem alapul, ami biztos garancia volt a sikerre. Ez a nő még nem tudott olyat írni, ami ne tetszett volna. Most sem volt másként. Már az első pár oldalnál tudtam, hogy ez nekem való sztori lesz. Nem is csalódtam.
Ennek a nőnek olyan zseniális stílusa van, hogy szinte lehetetlen letenni a könyveit. Márpedig ezzel a történettel még túl is szárnyalta magát. Egyszerűen imádtam.

Öhm, akkor ti most ugye azt várjátok, hogy végre érkezzen valami normális gondolat is tőlem? Hmm, oké, megpróbálkozok vele, de garanciát semmiért sem vállalok.

Mint azt már a fülszöveg is megsúgja nekünk, Gwen vőlegénye lelép Eli menyasszonyával, épp a férfi esküvőjén pattannak meg. Nos, innentől kezdve fonódik össze a két főhős sorsa.
De nem eszik olyan forrón azt a hülye kását. Ezek ketten veszekednek, agyon piszkálják egymást, szinte nem bírnak egy légtérben megmaradni. Majd, ahogy sodrónak az árral, szépen rájönnek, hogy itt valami bimbózik köztük. És onnantól kezdve őrült menetre számíthattok.
Szinte szavakba sem tudom önteni, ezek ketten mennyi érzést váltottak ki belőlem. Én annyit röhögtem rajtuk, majd jött a bomba, és legszívesebben már sírtam volna értük. Mert a csavarra aztán végleg nem számítottam. Derült égből villámcsapásként ért.

Gwent imádtam. Ez a csaj szerintem egy álom hősnő, jófej, vicces, nincsenek hisztirohamai, halál laza.
Eli. Nos, vele az elején nagyon nem bírtam zöld ágra vergődni, de ha most itt állna az asztalom mellett, és megkérné a kezem, tuti, hogy igent mondanék. Igen, ilyen könnyelmű vagyok.

Azt kell mondja, J.J. McAvoy-t olvasni kötelező. Főleg ezt a regényét. Még fiatal, ebből még akár jobb dolgok is kisülhetnek. Pedig már ez is remek volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése