2016. március 16., szerda

Toni Aleo: Rushing the Goal (Assassins #8)






Megjelenés éve: 2016.

CreateSpace

Sorozat: Assassins

Fülszöveg:  Lucy Sinclair was no stranger to pain.

She grew up with three younger brothers, met a bad boy, got pregnant by him, married him, and then suffered through a nasty divorce from him. Pain. That was pain. To top it off, she even had to go through the heartbreaking divorce of her parents. Through it all, she survived. All she cared about was making sure her daughter was happy and taken care of. Despite an ex-husband hell-bent on ruining her life, she fought to overcome. She’s gotten to the point that she’s okay with being just okay. She never cared about herself because she never had the time. It was Angie and only Angie she focused on, but that all changed when Benji Paxton offered to help her daughter on the ice.

Benji knew the moment he saw Lucy, he’d never be the same. Especially when she came with the bundle of crazy that was her daughter. His heart wasn’t ready for them. After years spent sobering up and finding who he was without the alcohol, he never forgot he was being punished for not appreciating the love he had when he was younger. Because of his past, he had gotten used to being alone, a recluse, but even he had to admit it was getting old. He was lonely. Hockey wasn’t enough anymore. He wanted a family; he wanted his true love.

And Lucy and Angie were just that.

They were just two lost souls.

Floating through life with no purpose.

But finding each other gave them direction, a chance at a future.

And had them both Rushing the Goal to be together.





(Goodreads)Jártatok már úgy, hogy egy történet megszólított titeket? Hogy ha akartátok volna, se tudtátok volna lerakni? Hogy minden egyes porcikátokba beférkőzött? Én most így jártam. Toni Aleo ezzel a könyvvel nálam csúcsra ért.
Minden egyes létező érzelmet megmozgatott bennem. Voltam vidám, mosolyogtam ezerrel, majd jött egy mély pont, elszomorodtam, hogy aztán jöhessen valaki, akit tiszta szívemből utáljak. Egyetlen egy állandó érzés azonban végigkísért: a leírhatatlan szeretet. Ennek a könyvnek minden pólusából csak úgy lüktet a a szeretet - mind az a fajta, amit az írónő érzett a történet, a karakterek iránt, mind az, amit a szereplők éreztek egymás iránt. Az én szívemet is magával rántotta.
Ez a történet hihetetlenül boldoggá tett. Nem tudom nektek ezt rendesen megmagyarázni, egyszerűen csak ez a nagy büdös helyzet. Madarat lehetne velem most fogatni. Legszívesebben végigölelném az egész világot. Tényleg nagyon nehéz szavakba önteni az érzéseimet.
Maradjunk annyiban, hogy ezt a könyvet ha törik, ha szakad, én újra fogom olvasni. Még legalább ezerszer.


Töredelmesen bevallom, az Assassins sorozatból még egyetlen részt sem olvastam. De! Az mentségemre szól, hogy a Bellevue Bullies sorozat összes részét kiolvastam, így mikor megtudtam, hogy hála a jó égnek, Lucy is megkapja a maga sztoriját, nem is volt kérdés, hogy ez a TBR listán fog landolni.
A lehetőség adott volt, én pedig éltem vele. (Mikor külön megkeresnek, nem is mondhattam volna nemet - és ez most nem a felvágás helye. Eddig nagyon kevés ilyen alkalom volt, és szerintem ez esett a legjobban. Toni Aleo menedzsere az egyik legédesebb élőlény ezen a mocskos bolygón. Just FYI.)

Ooh-wee, she’s trouble.
The kind of trouble he was starting to think he needed in his life.
---
Ohó, bajt jelent.

Olyan bajt, amiről azt hiszi, kell az életébe.

Már az első fejezet után tudtam, hogy nem fogok tudni szabadulni a könyvtől. Olyan voltam, mint egy kisgyerek, aki várja, mit dugott el a húsvéti nyuszi a kertben. Csak úgy faltam a sorokat, csüngtem Mrs. Aleo összes szaván.

Imádtam a sztori felépítését. A címmel ellentétben nem is volt akkora hatalmas a rohanás. Mondom ezt úgy, hogy szívemnek két új csücske az elejétől kezdve tudta már, hogy ez a becsapódás elkerülhetetlen lesz.
Nem, szépen, lassan épült fel a dolog. Nem siettek, nem kellett sietniük. Tényleg olyan volt, mint két felnőtt ember szerelme. Fellobbant, majd lassú tűzként örökké a szívükben fog élni.

Benji hated losing games. Probably more than he hated when someone died on Game of Thrones. Which was basically everyone, but whatever.
---

Benju utált meccset veszíteni. Valószínűleg jobban, mint amikor valaki meghal a Trónok harcában. Ami lényegében mindenki, de mindegy.

Imádom a Sinclair családot. Ezt már az előző sorozatnál is tudtam. De rajongásom most ért be igazán.
Lucy Sinclair. Nos, őrá sokan ferde szemmel néznek, mert olyan, mint egy igazi hárpia. De megvan rá az oka. Számomra mégis ő az ideális hősnő. Nagyon jól össze van rakva.
Benjamin Paxton. Oh, boy, mennyire imádom ezt a nevet. De nem annyira, mint magát az embert. Benji szerintem sokunk számára lesz álmaink pasija. Ebben a férfiban nincs semmi hiba. Tökéletes a maga tökéletlen módján. Halálosan szerelmes lettem.
Angie-nek pedig egyszerűen nem tudtam ellenállni. A kislány végleg a szívembe lopta magát.
Ami pedig az Assassins team-et illeti, mindenképpen elolvasom majd az egész sorozatot. Ez a könyv remek löket volt.

A végén még el is pityeredtem. Ajj, még most is szipogok. Gyönyörű, varázslatosan igaznak ható történet. Olvassátok, nem fogjátok megbánni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése