2016. március 11., péntek

Sloane Howell - Celia Aaron: Cleat Chaser








Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

Fülszöveg: Kyrie Kent hates baseball. She hates players even more. When her best friend drags her to a Ravens game, she spends the innings reading a book… Until she gets a glimpse of the closer—a pitcher who draws her like a magnet. Fighting her attraction to Easton Holliday is easy. All she has to do is keep her distance, avoid the ballpark, and keep her head down. At least, all that would have worked, but Easton doesn’t intend to let Kyrie walk so easily. When another player vies for Kyrie’s attention, Easton will swing for the fences. But will Kyrie strike him out or let him steal home?


I needed to get home before Kyrie’s face got me killed in the outfield.
---
Haza kell érnem, mielőtt Kyrie arca itt öl meg a pályán.


Ó, igen, ezerszer is igen! Tudjátok, mennyire jól esik néha ilyen könnyed, üdítő történeteket olvasni? Örömmel tölt el az a tudat, hogy tényleg vannak olyan sztorik, amik csak és kizárólag azért íródtak, hogy szórakoztassanak. A két írónő összefogásából pedig épp egy ilyen regény.
Ha egyetlen mondattal kéne az érzéseimet leírni, akkor azt mondanám, hogy élettel teli lettem. Szabályosan feltöltött energiával. Minden pillanatát élveztem, még akkor is, ha minimális konfliktus volt csak benne. Az is jól lett megoldva - szerintem -, igaz, majd biztosan lesz egy-két olyan olvasó, aki ezt kevésnek fogja érezni. Engem most ez egy cseppet sem zavart. A történet lüktetése magával ragadott. Lényeg a lényeg, fergetegesen élveztem.

Damn, I want this girl.
---

A fenébe, akarom ezt a lányt.

Élveztem úgy, hogy kb. annyit tudok a baseballról, mint az olaszok a halk beszédről. Tudom, hogy létezik, azonban nem törődök vele.
Mikor megláttam, hogy itt most baseballról lesz szó, csak megrántottam a vállamat. Nagyon kíváncsi voltam, mit hoz össze ez a két bestia. (Szerintem az ő tollukból még az atomfizika is dögös lenne.) És lám, az erotikus rövid történetek nagyasszonyai bizonyították, hogy hosszabb hangvételű regénnyel is megállják a helyüket.

“God, you’re so tight and wet.” (…)
She moaned. “Because you won’t quit staring at me with that goddamn beautiful face, you prick.”
---
“Istenem, olyan szűk és nedves vagy.”(…)

Felnyögött. “Mert folyton engem bámulsz azzal a gyönyörű képeddel, te farok.”

Azért világmegváltást ne tessenek várni, ez a történet valóban csak amiatt íródott, hogy az olvasó jól szórakozzon. Márpedig én tényleg ezt tettem.

A sztori maga egy szimpla románc, baseballal karöltve, és ehhez egy kis dundula is párosul, így lett garantált az önfeledt szórakozás.


A karakterek nagyon közel kerültek hozzám.
Imádtam, hogy Easton egy percig sem rejtette véka alá az érzéseit. (Celia "fia", without a doubt.)
Kyrie is szimpatikus volt. Oké, voltak pillanatok, amikor legszívesebben megcsipkedtem volna, de alapjáraton kóser a csaj. (Kizárásos alapon Sloane karaktere.)
Nikki és Braeden párosa is tarolt.

A vége miatt azonban csak négy csillag, nekem hiányzott valami. De ez a négy csillag a szívemből jön.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése