2016. március 22., kedd

Katy Regnery: Ginger's Heart (A Modern Fairytale #3)





Megjelenés éve: 2016.


Magánkiadás

325 oldal

Sorozat: A Modern Fairytale

FülszövegIn this modern retelling of Little Red Riding Hood, the wolf and the woodsman are cousins, and Ginger is the little girl who claims both of their hearts.
Once upon a time there were two cousins:
one golden like the sun,
one dark like midnight,
one a protector,
one a predator,
one a Woodsman
and
one a Wolf…
both owning equal,
but different,
parts of a little girl’s heart.







(Goodreads)Igen. Így néz ki egy történet, amiben az élet összes fájdalma, összes öröme benne van. Nem mondom, hogy mindenkinek bátran ajánlom. Súlyos ideg-összeroppanás szélén állok jómagam is.
Életem egyik - ha nem - legfájdalmasabb olvasmánya volt. Katy Regnery a Never Let You Go-val már kísérletet tett arra, hogy összeroppantson. Ez most sikerült neki végérvényesen. De most nagyon is.
Ez nem egy szép történet. Pontosítok: nem csak az. Ez maga a valóság, tündérmesés átdolgozásban.
Nem mondom, hogy minden mozzanattal egyetértettem. Igen sokszor kérdőjeleztem meg szereplőink döntéseit. Katy azonban elérte, hogy örökre könnyes szemmel és sajgó mellkassal gondoljak vissza rá.

(…) “And y’all are supposed to catch me together! Couldn’t choose between the two of you if my life depended on it! That’d be like choosin’ between my hands and my feet!”
---

(…)“És nektek kéne együtt elkapnotok engem! Nem tudnék választani köztetek, még akkor sem, ha az életem múlna rajta! Olyan lenne, mintha a lábam és a kezem között kéne választanom! ”

Gondolom, tudjátok, hogy a szerelmi háromszögeket jobban kerülöm,mint a pestist. De Katy a Vixen and the Vet-tel olyan szinten kukacoskodta be magát a buksimba, hogy erre a regényre azonnal rábólintottam. (Ha megengeditek, storytime következik: mikor Katy bejelentette, melyik tündérmese inspirálta a történetet - Little Red RIDING Hood = Piroska- gondolom, sejtitek, mit olvastam elsőre. Ezen a véletlen egybeesésen Katy is jót kuncogott.) Mint látszik, már jóval a megjelenés előtt az elmémbe szivárgott.
Aztán megérkezett az ARC. És nem volt megállás.
Egyszerűen nem mertem letenni. Végig kardélen táncoltam. Egy ponton majdnem félbe is hagytam. De majd' megölt a kíváncsiság. És milyen jól tettem, hogy végigolvastam.
Nem gondoltam volna, hogy a mélypontról van felemelkedés. De volt. A végén pedig nem láttam a könnyeimtől.

“I’m not goin’ anywhere, darlin’,” he said softly, near her ear. “I’m stayin’ with you.”
---
“Nem megyek sehova, édesem ”– mondta gyengéden a füléhez hajolva. “Itt maradok veled. ”


Mindenki fantáziáját az izgatja, kit választ majd Ginger. Nos, ha középkori eszközökkel kínoztok meg, akkor sem fogok köpni. Neeem, neeem. Ha én végigszenvedtem mindent, nektek is meg kell küzdenetek a boldogságért. Nem lesz fáklyásmenet, azt azért megsúgom.

A karakterek nagyon komplexek voltak.
Ginger, drágám, egyetlen egy dolgot nem fogok tudni neked soha megbocsátani. Sejted, mit.
Woodman -sajnálom, bármennyire is akartam, nem tudtalak még csak megkedvelni sem.
Cain, te viszont tudod, mennyire imádlak, ugye?

Nos, ennyit erről. Csak azért nem öt csillag, mert találom a kib@szott szívemet, ami a hátramaradt fél csillagot jelképeznél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése