2016. február 25., csütörtök

T.M. Frazier: Soulless (King #4)






Megjelenés éve: 2016.

Magánkiadás

227 oldal

Sorozat: King





Fülszöveg: The finale to Bear and Thia's epic love story.



Negyedjére is sikerült. Negyedjére is ugyanazok az érzések kerítettek hatalmukba, amik a legelső résznél. T.M. Frazier egy boszorkány, immár nem is fér kétség ehhez.
Ez is olyan könyv volt, amiért már akár ölni is képes lettem volna. Nem is meglepő, tekintve, hogy hogyan is ért véget az előző.
Hálás vagyok, amiért nem kellett olyan észveszejtően sokat várni. Tisztára olyan volt, mintha még csak tegnap  olvastam volna az előző kötetet.
Ha nem lett volna az a vége, ami végül lett, akkor talán azt mondtam volna, hogy nem volt annyira intenzív, mint elődei. De a befejezést tekintve ez abszolút nem lenne helytálló. Ismét egy gyilkos vég. Ismét az egyre csak növekedő vágy a folytatás iránt.

She made me realize that I didn’t need the club to be a biker.
I can live and I can ride.
I can love and I can kill.
---
Rádöbbentett, hogy nem kell nekem ahhoz klub, hogy motoros legyek.
Élhetek és motorozhatok.

Szerethetek és ölhetek.

Bevallom, nem terveztem bejegyzést írni. Úgy voltam vele, hogy majd egy-két szóval érzékeltetem a hatásokat, de sajnos/nem sajnos nem tudok elmenni mellette úgy, hogy ne maradjon bővebb nyoma ennek az élménynek.
Oké, azért ne várjátok a tőlem megszokott szótengert, csak egy kis "megemlékezést" szeretnék most ide. Csak úgy... szeretnék kicsit visszagondolni erre a káprázatos élményre. A élményre, amiről azt gondoltam, hogy lezárult. De úgy látszik, valaminek a kezdetévé vált. (Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, de bevallom, titkon nagyon is bíztam ebben.)


Szóval, ez a történet színtiszta érzelem és izgalom. Az első perctől az utolsóig magához láncolt. Mégsem merem holmi jött-ment nyuszilelkű olvasónak ajánlani. Pedig legszívesebben ezt tenném, de súlyos hibának minősülne. Ez nem egy csodálatos, szívbemarkolóan gyönyörű történet. Ez maga az élet. Bármikor, bárkivel megeshet.
A Soulless egy sötét, mély, zseniálisan megírt történet, ami a csontodig hatol, a bőröd alá marja magát. Innentől pedig nem menekülsz.

There isn’t much out there in the world that scares me. Life is way too scary to waste time being afraid of the unknown when the known is frightening enough.
---

Nagyon kevés olyan dolog van, ami megrémít. Az élet túl félelmetes ahhoz, hogy az ismeretlentől rettegj, mikor már az ismert is eléggé ijesztő.

Imádom a szerelmet, ami Thia és Bear között van. Szinte átüt a könyv lapjain. Nagyon szépen kidolgozott páros. Mondhatni, mocskosul összeillenek. Mind a kettő egyedi, különleges személyiség, de párosként igazán ütősek.
Melléjük még kaptunk egy kis King és Ray duót is.
Minden tökéletes, de nem minden szép.

A vége pedig... nem nyilatkozom. Remélem, a folytatásra sem kell sokat várni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése