2016. február 4., csütörtök

Sierra Simone - The London Lovers series - A The London Lovers sorozatról okosan

Sziasztok!

Úgy látszik, Sierra-val kapcsolatban bevett szokásom lesz, hogy a történelmi könyveit sorozat-szendvicsben beszélem ki nektek. De szerintem ez így szebben is mutat, mint egyesével idevetni néhány sorocskát. Hozok idézeteket is, még le is fordítom őket. Sőt, még most ahhoz is ihletet kaptam, hogy ahányszor olvasok egy könyvet, a Facebook oldalon megosztok egy-egy idézetet, hátha jobban kedvet kaptok. Oké, ez nem ide tartozik.

Akkor, kíváncsiak vagytok, mi történt Silas Cecil-Coke és Molly O'Flaherty szenvedélyes viszonyában? Bátraké a szerencse, de szólok, hogy a bejegyzés felnőtt tartalmas, szóval kiskorúakat kiküldeni a szobából!



Ott kezdeném, hogy tisztázom, mi a szitu. Szeretném MINDENKI figyelmét felhívni arra, hogy mint minden más Sierra Simone történet, ez a sorozat sem mimózalelkűeknek való. Ha NEM szereted az EROTIKÁT, ha odavagy a rózsaszín cukormázért, légy oly kedves, KERÜLD el, de nagyon messziről. Köszönöm.

Nos, kérdezhetitek, hogy akkor mégis hogyan tudnám leírni ezt a sorozatot. A válasz pofonegyszerű: ez egy kib@szottul gyönyörű, nem hétköznapi szerelem köré font elmejáték. Gyorsan azért egy tanácsot is adok, ha megengeditek: elsőként megéri a Markham Hall sorozatot elolvasni, úgy fog igazán kerek élményt adni Molly és Silas sokkolóan érzelmes, szexi szerelme. Ennek a kapcsolatnak hihetetlen rendülései vannak.
Imádtam az egész sorozatot, volt benne kellő mennyiségű - fúú, rengeteg - erotika, izgalom, mókás pillanat.


Az egész egy tizennyolc oldalnyi szösszenettel indul, ami megadja az alapot a későbbi folytatásokhoz. Ez a kötetecske mindössze egyetlen egy jelenetet dolgoz fel, egyetlen egy érzelmet nyújt át nekünk, ami, mint később kiderült, a gyújtózsinór volt az egészhez.

„Somehow along the way, somewhere in our decade of friendship, I’d fallen in love with Silas. And I had no way to process that revelation; I’d thought that I’d loved Julian—everyone thought that. But what I felt for Silas was so much deeper, so much subtler, so much sweeter, and it scared me. I’d never felt that way about anyone before, ever.”
---
„Valahogy az idő múlásával, a tíz éve tartó barátság során beleszerettem Silasba. És nem tudom, mit kezdjek ezzel a felfedezéssel. Azt hittem, Juliant szeretem – mindenki így gondolta. De az, amit Silas iránt érzek, sokkal mélyebb, sokkal áthatóbb, sokkal édesebb, és ez megrémít. Még sosem éreztem így senki iránt.”


Az első részben újból fel kell építeni mindazt, ami lebomlott. Molly és Silas külön utakon jár, de mikor Molly bajba kerül, Silas nem késlekedik segítő kezet nyújtani. A kérdés, hogy vajon Molly hajlandó lesz-e beadni a derekát. Higgyétek el, imádni fogjátok azt, ahogy Silas küzd Mollyért, és rajongani fogtok Molly keményfejűségéért, még akkor is, ha legszívesebben lekevernétek neki egy-két pofont, hogy felhívjátok Silasra a figyelmét.

“Have you gone mad?”
“It’s been a while since I checked, buttercup.”
 ---
“Megőrültél?”
“Már egy ideje nem ellenőriztem, bogaram. ”

“If I court you, if I try to marry you, I am going to use every dirty, filthy trick I know. If I try to win your hand, I am not going to play fair.”
---
“Ha udvarolok neked, ha megpróbállak rávenni arra, hogy hozzám gyere, minden mocskos, piszkos trükköt be fogok vetni. Ha a kezedre pályázok, nem fogok tisztán játszani. ”

I did love Molly.
And I didn’t want anybody else.
Oh my God. I didn’t want anybody else.
---
Szerettem Mollyt.
És nem akartam senki mást.

Édes Istenem. Nem akartam senki mást.


A második részben szintén kotornia kell Silasnak. Elképzelhető, hogy Molly megfutamodik? Hová tűnt az a független, erős nő, akit az eddigiekben megismertünk? Mi van, ha újabb dráma csap főhőseink életébe? Vajon elég lesz-e a szerelem, amit egymás iránt éreznek? Mer majd Molly bátor lenni, Silas pedig képes lesz-e elfogadni azt, hogy egy erős, mindenre elszánt nőt szeret?
Hát, ha elolvassátok a könyveket, minden kérdésre választ kaphattok.

Molly belonged to me. The only thing remaining was to prove it.
---
Molly hozzám tartozott. Már csak be kellett bizonyítanom.

He melted me, molded me, and it made me happier and more content than I’d ever been.
But what did that say about me? Was I not truly the fierce and independent warrior I’d always imagined myself to be? Was I something more domesticated? Something weaker?
---
Megolvasztott, átformált, boldogabbá és sokkal elégedettebbé tett, mint valaha voltam.
De ez mit mond el rólam? Valójában nem is az a tüzes, független harcos vagyok, akinek mindig is képzeltem magam? Sokkal kezesebb lettem volna? Gyengébb?

“I belong to you.”
“Precisely so, Mary Margaret. And my Molly doesn’t get to talk about herself like that. My Molly knows that she’s not tainted, she knows that only that monster is to blame. My Molly knows that she belongs wholly and entirely to my love and that she’s worthy of every single second of it, and not despite of what happened. Because it’s part of your history and part of you, and I love every single part of you, wounded or otherwise.”
---
“Hozzád tartozom.”
“Pontosan, Mary Margaret. És az én Mollym nem beszél így magáról. Az én Mollym tudja, hogy nem piszkos, tudja, hogy mindenért csakis az a szörnyeteg okolható. Az én Mollym tudja, hogy teljes mértékben a szerelmemhez tartozik, és hogy minden egyes pillanatát megérdemli, de nem azért, ami történt. Mert ez a múltad része, a te részed, én pedig minden egyes porcikádat szeretem, akár sérült, akár nem.”

“Please fuck me.”
Well, what gentleman can say no to a lady?
Especially when she asks so politely?
---
“Kérlek, bassz meg. ”
Nos, miféle úriember mondana nemet egy hölgynek?

Főleg, ha ilyen szépen kéri?

Szerintem ehhez a sorozathoz szükséges az, hogy ne legyél prűd. Másként nem megy. Rám hatalmas hatással volt az egész, imádtam mindkét főszereplőt, még mindig szeretem az írónő stílusát. Nagyon örülök, hogy Silas és Molly is megkapta a boldog bejezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése