2016. február 9., kedd

Katy Regnery: The Vixen and the Vet (A Modern Fairytale #1)






Megjelenés éve: 2014.

Magánkiadás

295 oldal

Sorozat: A Modern Fairytale






Fülszöveg: In this modern-retelling of Beauty and the Beast, Savannah Carmichael, betrayed by an unreliable source, returns to her hometown of Danvers, Virginia with her once-promising journalism career in ruins. Given the opportunity to get back in the game by writing a patriotic human interest piece, Savannah turns her attention to the town hermit, Asher Lee, a wounded veteran who returned to Danvers eight years ago, and hasn’t been seen since.
After an IED explosion in Afghanistan took Asher’s hand and disfigured half of his face, he's lived a quiet life on the outskirts of Danvers where the locals respect his privacy…that is, until Savannah Carmichael comes calling in a borrowed sundress with a plate of homemade brownies. When Asher agrees to be interviewed by Savannah, he starts feeling things for the beautiful reporter that he hasn’t felt in years.

Misfits in small-town Danvers, Savannah and Asher create a bond right away, touching each other’s hearts in ways neither thought possible. When a terrible mistake threatens to drive them apart, they’ll have to decide if the love they found in one another’s arms is strong enough to fight for their hard-won happily ever after.





Savannah Carmichael, one of the most beautiful girls he’d ever seen up close, looked at his face. And she smiled.
---

Savannah Carmichael, a legszebb lány, akit valaha látott, az arcára nézett. És mosolygott.

Istenem, istenem, hát miért húztam, halasztottam eme könyv elolvasását idáig? Mi a manóért vártam majdnem két évet, hogy ezt a bűbájt a kezembe vegyem? Miért nem jutott hamarabb eszembe az, hogy milyen jó lenne egy újabb újramesélést elolvasni? Miért nem akartam egy újabb remek írónő nevét megismerni?
Ez a történet hatalmas kedvencem lett. Már eleve jó esélyekkel indult, hisz az egyik kedvenc tündérmesém pont a Szépség és a Szörnyeteg. De azért megvan bennem a természetes félsz is ilyenkor, hisz nem nagyon szeretném, ha egy gyermekkori kellemes élményt a felnőtt kor csúnya valósága tönkretenné. Itt erről szó sincs. Messziről sem.

Katy Regnery maga a csoda. Ha szeretitek Mia Sheridan-t, Katy is hamar a szívetekbe lopja magát. Varázslatos stílusa van, tetszik, hogy E/3-ban írta meg a sztorit. Imádtam, hogy a karakteri olyan finoman voltak megkomponálva, mint egy gyönyörű zenemű.
Ez a történet minden apró elemében tökéletes volt. Én rengeteget sírtam, sokat mosolyogtam főhőseink esetlenségén, próbálkozásán. Mert ez a mese oldalról oldalra épült fel. Nem volt semmi sem elsietve. Megvolt benne a Dél minden bája is.

“Kiss me.”
(…) “You terrify me.”
(…) “I’m harmless.”
“You’re lethal.”
“I’m waiting.”
And then his mouth claimed hers, and she didn’t have to wait anymore.
---
“Csókolj meg.”
(…)“Megrémítesz.”
(…)“Ártalmatlan vagyok.”
“Gyilkos vagy.”
“Várok.”

És akkor [Asher] szája lecsapott az övére, így már nem kellett tovább várnia.

Rengeteg féle-fajta újrameséléssel találkozhattunk már. Nem is futottam össze még olyannal, ami valamilyen tekintetben ellenérzést váltott volna ki belőlem. Mégis azt mondom, hogy ez a történet kiemelkedik mindegyik közül. Mert éreztem rajta a valóság szelét is. Ez pedig szerintem igazán meggyőző tud lenni. Mert hiába olvasunk fikciót, azért mindig máshogy tekintünk egy olyan történetre, ami bárkivel megtörténhet, ugye? Márpedig, mind az, ami Asher-rel, mind az, ami Savannah-val történt, a hétköznapjaink rész. Az pedig igazán dicséretes, hogy a könyv bevételének ötven százaléka jótékony célra ment. Le a kalappal.

She learned that when your heart is broken, the rest of your body stops working too.
---

Megtapasztalta, hogy mikor a szíved törött, a tested más részei is megszűnnek létezni.

Mindig nehéz elfogulatlanul írni egy szeretett könyvről. Mert sosem tudom átadni mindazt, amit én kaptam tőle. (Meg amúgy sem szeretem ismételgetni magam.)
De ez a történet káprázatos, varázslatos volt, egy igazi szívmelengető csoda. Tudjátok, olyan, ami már a legapróbb rezdülésével is képes könnyeket csalni a szemedbe.

Savannah-t nagyon, de nagyon szerettem. Igazi jó lélek, egy angyal.
Asher-ért pedig egyenesen rajongok. Nagyon sok mindenen ment keresztül, egy igazi hős. Tetszett, hogy Vanna-ért mindent megtett volna, mégsem vált tipikus alfahímmé.
Mind a ketten tökéletesek voltak számomra.

Már nagyon kíváncsi vagyok a sorozat másik kötetére is, szerintem nemsokára bele is vágok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése