2016. február 5., péntek

Bethany-Kris:The Arrangement (The Russian Guns #1)






Megjelenés éve: 2015

Amazon Encore

348 oldal

Sorozat: The Russian Guns





Fülszöveg: Nothing will stop the Bratva mob boss from taking back what’s his, and once he has her, he’ll do anything to keep her…

Viviana “Vine” Carducci’s and Anton Avdonin’s marriage was decided more than two decades ago. The deal between leading mafia families has more on the line than anyone knew, even if the Bratva and Cosa Nostra shouldn’t mix. When Vine’s family is murdered and she’s left with nothing more than her grief to survive the mob world alone, she believes the arrangement won’t see the light of day.

Anton can’t allow the one woman he was supposed to love get away. At the possibility of her death, he steps in to save her with guns blazing, knowing exactly what it might cost him: everything. But it’s been nearly a decade since their last meeting, and he can’t help but wonder if the woman he took back is the same girl he fell for all those years before.

Protected and loved, Vine is unable to forget their shared moments a lifetime ago, or the future she knows they’re owed. When an old flame of Anton’s shows up to rip the veil off the carefully constructed secrets he’d been hiding, she learns that nothing about her life is as it seems. But, that’s nothing compared to the bomb about to blow. Can Vine see beyond the pain and blood to take what she always wanted? And just how far will the mob prince go to keep her safe?

In a world where violence, deceit, and greed reign, your life is not your own, and sometimes, love has to be arranged.



Mi a szentséges birkabundáért vártam én ennyit ezzel a sorozattal? Igazán tudhatnám már, hogy amit Bethany-Kris ír, nem lehet rossz, és hamar a TBR lista élére kéne pakolnom minden egyes könyvét. Mert ez a nő nagyon tud. Veszélyesen jó abban, amit csinál. Egyedül ő tudja, milyen mennyiségben kell vegyíteni az erotikát, a romantikát és a maffiát. Mindig ráérez, mi kell az olvasónak.
Igaz, Goodreads-en ezen kötete kapta a legrosszabb átlagot, mégis azt mondom, hogy felveszi a versenyt a kedvenceimmel. Kicsit más, sokkalta fülledtebb, de izgalomban ugyanúgy nem szenved hiányt. Mindenfajta elfogultság nélkül állíthatom, hogy ettől a nőtől még az atomreaktorok működéséről is szívesen olvasnék.

A természetes félelem azért bennem volt, mert Bethany-Kris eddig nekem olyan sokat adott, hogy rettegtem attól, mi van, ha ez esetleg nem lesz olyan jó, mint az eddig olvasottak. Felesleges volt az aggodalom. Mert az orosz maffia semmivel sem rosszabb, mint az olasz. Sőt, nagyon huncutok ők is.
Komolyra véve a szót: szerintem ez egy nagyon összetett könyv. Tudod, hogy valami nem kóser - kb. semmivel kapcsolatban sem -, de rohadtul nem tudod, hol van a blöki elásva.

Nem kell szépíteni a dolgon, a könyv egy igazi in medias res kezdéssel indít. Anton nem tököl, ami kell neki, elveszi. Ez jelen esetben Viviana. Így kezdődik Bratva herceg és a Cosa Nostra hercegnő kalandja. Ami fordulatokban, izgalmakban nem szenved hiányt.
Imádom az írónő stílusát, nagyon olvasóbarát, könnyed, mégsem együgyű. Sok mindenbe bepillantást enged. Esélytelen, hogy ne szeress bele az egész légkörbe.


What she wanted was Anton.
And she suddenly felt exposed.
Unsafe.
Unprotected way out in the open.
---
Antont akarta.
És hirtelen védtelennek érezte magát.
Veszélyben.

Védtelenül minden előtt.

Most vagy én vagyok túl egyszerű, vagy az írónő zseniális, de nem is gondoltam volna, hogy az lesz a csavar, ami volt. Pedig éreztem, hogy valami ilyesmi lesz, de pont ezzel nem számoltam.

Ó, és a karakterek.
Egyszerűen odáig vagyok Antonért. Ez a fickó nagyon össze van rakva. Ő a rendíthetetlen, kegyetlen főnök, miközben olyan gyengéd, annyira szenvedélyes. Ahogy Vivianaval bánik...Ezt kívánom minden nőnek.

“Don’t act like some quiet mouse, Viviana. Don’t stand at my side with your head tucked down in those pretty dresses I buy you. Don’t be the weak little mafia princess your momma said you’d have to be. That’s not what I want—not what I need. Stand straight, meet their stare, and be my fucking queen. You’re the only one at my side because you can be—because you’re worthy and beautiful and mine. Do you understand me?”
---
“Ne viselkedj úgy, mint egy ijedt kisegér, Viviana. Ne állj úgy mellettem, hogy az arcodat azokba a csinos ruhákba rejted, amiket vettem neked. Ne legyél az a gyenge maffia hercegnőcske, akinek anyád szerint lenned kéne. Az nem az, amit akarok – amire szükségem van. Állj egyenesen, nézz a szemükbe, légy a kib@szott királynőm. Te vagy az egyetlen mellettem, mert csakis te lehetsz – mert megérdemled, mert gyönyörű vagy és az enyém. Megértetted?”

Vivianat is nagyon szerettem, hamar a szívemhez nőtt. Ahhoz képest, hogy maffiahercegnő, abszolút értelmes, jószívű, okos.
Mellettük még Ivan az, akit kiemelnék. Szerettem benne, hogy mindenbe támogatta a párost, olyan volt, mint egy bölcs atya, holott csak pár évvel idősebb Antonéknál.

Azt hiszem, az elkövetkezendő öt hétben minden hétre jutni fog egy rész a sorozatból. Már kíváncsi vagyok, mit hoz a jövő az Avdonin-oknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése