2016. január 3., vasárnap

Sawyer Bennett: Off Sides (Off #1)






Eredeti megjelenés éve: 2013.

Big Dog Publishing

167 oldal

Sorozat: Off






Fülszöveg:  Ryan Burnham is the privileged son of a U.S. Congressman and captain of his university’s hockey team. While he is on the verge of fulfilling his dreams to play in the NHL, his parents want him on a different course. One he is expected to accept for the sake of his family’s public image.

Forced her to abandon her music career after the heart breaking death of her parents, Danny Cross exists on the opposite side of the tracks from Ryan. She is struggling to make her own way, working two jobs, attending college part time and volunteering in a homeless shelter. She is on a mission to build her own success.

With a chance meeting, their vastly different worlds collide, causing each to evaluate whether they are truly on the correct path to self-fulfillment and happiness. Can their relationship survive? Particularly when others are against them every step of the way. A lot can happen in just ten short days...



Tyűű meg a haa... Hát, nem is értem ezt az alacsony értékelést. Hisz szerintem Sawyer egyik legjobb könyvéről beszélünk. Oké, még érezni rajti a kezdetleges bizonytalan lépéseket, de a történet annyira intenzív, annyira magával ragadó, hogy ezek el is vésznek. Én azonnal szerelembe este az egész mindenséggel.

Megmondom őszintén, hogy rohadtul hidegen hagyott a fülszöveg, hisz Sawyer Bennett neve számomra örökös garancia. Épp ezért örültem annyira, mikor barátnőmtől megkaptam karácsonyra a könyvet. Már régóta huzigáltam az elolvasást, de most akkor megkaptam azt a bizonyos lökést. Zuhantam, mélységes szerelembe estem a történettel és Ryan Burnham-mel. De nem csak Ryan miatt kimagasló a sztori. Itt minden klappolt: a hősnő a megszokott karakán, okos, érdekes, a történet maga pedig anélkül kapta meg a maga fordulatait, hogy sikítanom kellett volna. Arról ne is beszéljünk, hogy a hoki is szerepet kapott. (Nem nagyot, de azért ott sunnyogott a háttérben.) Örök élmény.

"Danny and I have been out one time. We've spent less than three hours together, and yet I find myself wanting to protect her more than any other person I've ever known. The strength of these feelings scares the shit out of me. I just don't know what to do. "

Mint azt már olyan jól tudjátok, Sawyer nálam örök kedvenc. Szerintem írhat talicskát toló elefántokról, én azt is hatalmas lelkesedéssel olvasnám. És állítom, még sosem okozott csalódást. Van még egy-két ilyen író az olvasmánylistámon, de Bennett kiemelkedik közölük. Még egyszer sem kellett azt mondanom, hogy - előre elnézést - trágyának valót írt volna. Márpedig azért ő is szép számban termeli a regényeket. De a mennyiség még sosem ment a minőség kárára. És ez már önmagában is sokatmondó.

"I'm falling and I'm falling hard. "

Mondhatjuk, hogy jön a szokásos gazdag sráca-csóró csaj románc. Hát, FYI: ez a történet sokkal több annál. Mert jóval többet is ad. Szereplőink is átlagon felüliek, azonnal imádni fogod őket. A sztori talán kicsit gyorsan halad, de ahogy elnézem, a fülszövegben meg is lett mondva, hogy tíz nap alatt sok minden történhet. De amúgy végig annyira igaznak hatott minden érzés, minden tett. A végén pedig még a zsepit is elő kellett vennem, mert... na jó, lehet, hogy túlságosan is szentimentális vagyok, de olyan cukik voltak!

"Danny, I'm falling in love with you. I just...need you to know that."

I smile at him and I can feel my eyes misting. "I'm already there. Glad you caught up."

Ryan azonnali szerelem lett. Ez a srác olyan tiszta lélek, és én annyira bírtam benne, hogy igeni a talpára állt, szembe ment a szüleivel azért a lányért, akit tiszta szívéből szeret.
Danny szerintem az egyik legjobb női karakter, aki csak létezhet. Annak ellenére, hogy sokan naivnak mondanák, én állítom, hogy egy nagyon okos lány. És képes minden háttérbe szorítani Ryan-ért. Ők ketten az egyik legédesebb szerelmespár, akikről olvastam.

Nagyon örülök, hogy végre tényleg elhatároztam magam, hogy belekezdjek ebbe a sorozatba. Már szemezek is a többi résszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése