2016. január 26., kedd

Racena McConnell: Shattering The Damned + Release Day Blitz!





Megjelenés éve: 2016.


Magánkiadás

??? oldal

Sorozat: ???







Fülszöveg: With their lives forever changed, where will Rachel and Derek go from here? After uncovering many of the secrets from their pasts and learning about the lineage that linked them together long ago, the mystical lovers will face unimaginable challenges.

An ancient evil—driven to destroy the miracle their love has created—will use everything and anyone it deems viable to help carry out the task. Shortly after their honeymoon, the two lovers set out to find others of their kind who are appointed to help them further discover exactly who—and what—they are, and to uncover the powers that lie within. Will the two have no choice but to leave their old lives behind in order to protect what they hold dear, or will all that they love be sacrificed in the battle between what once was and what will come to be?



ARC was provided by the author in exchange for an honest review.

Nos, először is engedjétek meg, hogy meséljek kicsit az előzményekről.

Nem is olyan régen megkeresett az írónő menedzsere egy kéréssel, miszerint bloggereket keresnek ezen könyv népszerűsítéséhez, és hogy lenne-e esetleg kedvem részt venni ebben a buliban. Megnéztem a fülszöveget, láttam, hogy az első részt igen kevesen értékelték/olvasták, így gondoltam, miért is ne? Megvettem az előző részt - amit aztán elküldtek, de ez nem is lényeg -, és imádtam. Egyenesen rajongtam érte. Tudjátok, mekkora felüdülés volt végre érett, felnőtt emberekről olvasni? Tudjátok, mennyire más volt tinipicsogás helyett "normális" emberi problémákról olvasni? Hogy végre szereplőink tettek is lépést a boldogság, a megoldás felé? Ráadásul, a történet pikantériájához még egy kis paranormális beütés is párosult. Így kaptam egy zseniális, üdítő, könnyed, mégis komoly hangvételű könyvet, nem is izgalommal vegyítve, ami után nem tehettem mást, mint azokon a ronda tűkön ülve vártam a folytatást. Ami meg is érkezett, köszönöm a lehetőséget.


Ezzel el is érkeztünk jelen könyvünkhöz. Ott vettük fel a fonalat, ahol az első részben abbahagytuk. Ez a kötet sem tartogatott kevesebb izgalmat. Sőt! Mivel egyre nagyobb szerepet kapott a paranormális vonal, talán még rá is pakolt egy lapáttal.
Egy fél csillagnyi levonás azonban jár. Meg is mondom már itt rögtön az elején, hogy miért: annak ellenére, hogy nagyon sok változás megy végbe a történet folyamán, nekem kicsit túlnyújtott volt már. Akadt olyan helyzet is, amit egy picit feleslegesnek is éreztem. Ezáltal egy picikét veszített is a varázsából. Azonban, ami innen eltűnt, az szépen befektetődött a szereplőkbe.

Ez a két ember nekem annyi mindent adott. Rachel és Derek szerintem minden idők egyik legszebb párja. Olyan szépen beszélnek egymással, hogy pillanatok alatt könnyeket varázsolnak az olvasó szemébe. Márpedig, eddig rengeteg szerelmes párral sodort már engem össze a sors különböző könyvek lapjain. De hozzájuk hasonló kevés van. Csoda, ami köztük van.

“You make me feel  like a young boy in love for the first time, every time we make love Rachel…I can’t believe we just did that! I have a sneaking feeling this won’t be the craziest place we ever make love though.” He cupped her bare breasts marveling at her beauty in the daylight as if she were a masterpiece.

“You got that right my love, I want to do things with you, and to you that I have never done before with anyone. I’ve never made love like I do with you Derek. I felt as if I had been untouched by anyone else the first time you and I made love. I had never experienced anything like that before in my life.”

Az írónő stílusa remek, nem is értem, miért nem fedezték még fel többen. Annyival többet át tud adni, mint a sok agyonhypeolt, agyonolvasott író/írónő. Higgyétek el, nem kell mindig a megszokott után menni. Kell néha egy kicsit nyitni is az újabbak felé. És akkor olyan végekkel szembesülhettek, mint én most ennél a könyvnél. Mert a vége gyilkos. Nagyon durván.


Nincs más hátra, mint előre, megyek, kisírom a harmadik, egyben befejező részt. Mert akarom. MOST.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése