2016. január 12., kedd

Natasha Anders: A Ruthless Proposition








Eredeti megjelenés éve: 2016.

Montlake Romance

310 oldal






Fülszöveg:  The last thing Cleopatra Knight expects on her business trip to Tokyo is to fall into bed with her arrogant, irresistibly hot boss, Dante Damaso. It’s a mistake—a steamy, mind-blowingly satisfying mistake. But a few nights of passion with the superwealthy bad boy prove to have long-term effects when Cleo’s world is unexpectedly turned upside down.
Dante has cultivated an enviable, jet-setting lifestyle: beautiful women, exotic destinations, and luxury without limits. He’s not looking to be domesticated, and certainly not by his assistant—even though he can’t get her out of his mind. Still, he knows he has both the responsibility and the financial means to help Cleo.

Though Cleo has no interest in Dante’s money, her lack of prospects gives her little choice but to accept his help. But living under the same roof, Dante discovers he wants more, and if Cleo lets down her guard, she just might find what her heart’s wanted all along.



Nos, míg olvastam a könyvet, nem igazán tudtam, mit is kéne gondolnom.
Egyrészről, ez lehetne egy szimpla erotikus-romantikus könyv, amivel tovább építhetjük a Dunán a gátat.
Másrészről viszont sokkal többet is tud adni. Mert tele van érzelemmel, tele van impulzussal. Mindez pedig megkülönbözteti minden eddig olvasott könyvtől.
Igen, össze vagyok zavarodva. De ha jól belegondolok, arra a következtetésre jutok, hogy ez egy szuper történet.
Az írónőnek nagyon jó stílusa van, könnyed, mégis komoly is tud lenni, ha a helyzet úgy hozza. Márpedig, egyszer ez meg is történt. Ez pedig komoly meglepetés volt számomra. Szóval, igen, ez egy remek könyv, egy remek sztori, egy remek író tollából. Határozottan tetszett.


Persze, lehet mondani: tipikus milliárdos-csóró románc. De nem az. Én ritkán futok össze olyan sztorival, ami főnök-beosztott viszony vonultat fel. Ez pedig tényleg kirí mindegyik közül. Volt benne valami megfoghatatlan báj.
Emellett még meglepő is volt. Tele volt érzelemmel, érdekes gondolatmenetekkel. Nem volt mindig könnyű olvasni, mert igen komoly dolgok is történtek benne.Épp ettől lett annyira más, mint ebben a kategóriában olvasható más könyvek.

She picked up her pen and started scribbling. Hoping to at least look busy, she composed truly awfulhaiku and observations about the people seated around the table.
Her attempt to describing Dante:

Hard of abs he is
Beautiful to look at sure
My God what a dick


Okay, maybe the last line was a little ambigouos. Was it an insult or a compliment? Even Cleo wasn’t sure.

Kimondottan tetszett az is, hogy az írónő nem akarta lenyomni a torkunkon Dantet. Értem azt úgy, hogy megalkotta ezt az érzelmileg nulla, utálni való férfit, és nem akart mindenáron elérni azt, hogy azonnal megszeressük. Sőt, azt kell mondanom, hogy olyan volt, mintha ő maga sem kedvelné különösebben. Ezzel pedig olyat tudott ebből a semmitmondó emberből alkotni, hogy csak emelgetem a kalapomat.

“Stop smilling like that, for God’s sake, " she admonished. “People might start mistaking you for a nice guy."

“God forbid.”

A történet néhol lagymatag volt, de egy idő után felpezsdült. Bírtam benne, hogy az intim jelenetek nem voltak ilyen "falhazkenlekjólmegraglak" típusú légyottok. Kifinomultak voltak, mégis érezni lehetett a pezsgést.

Mint azt már említettem, Dantet egyszerűen nem tudtam szeretni. Akár ki is mondhatom: megvetettem, egyenesen utáltam. De aztán felolvadt a jég, és elismeréssel adózok a változás előtt. Mert egy példaértékű férfi vált belőle. Megkockáztatom, még meg is szerettem egy kicsit.
Cleo egy igazi, esendő nő. De megvan a magához való esze is. Őt nagyon bírtam, volt tartása, habár sosem csak a maga érdekeit nézte. Nagyon szimpatikus volt.

Különösen tetszett a történet lezárása. Mert szerintem nagyon is illett a sztori hangulatához. Érzelmes volt, de egy pillanatra sem nyálas. Megmosolyogtató, megható. Tökéletes vég.
Jár neki az öt csillag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése